دیدار با سرمربیان باشگاه ها به سود تیم فوتبال امید است


دیدار با سرمربیان باشگاه ها به سود تیم فوتبال امید است

تهران -ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال امید که برای دیدار با سرمربی پیکان در تمرین این تیم حضور یافته بود، گفت: دیدار با سرمربیان باشگاه ها قطعا به سود تیم ملی امید است

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار که از دو ماه پیش روند دیدار و گفت و گو با مربیان باشگاهها را آغاز کرده با توجه به حضور چهار بازیکن پیکان در تیم امید امروز پنجشنبه با حضور رضا چلنگر، دقایقی با مجید جلالی در این خصوص دیدار و گفت و گو کرد.
جلالی در این ملاقات ضمن قدردانی از سرمربی تیم ملی امید گفت: این بهترین نوع تعامل و همکاری ممکن است که از طرف کرانچار آغاز شده و نشان می دهد ایشان به دنبال تعامل نزدیک با باشگاههاست. باید بگویم جلسه بسیار خوب و مفیدی مطرح شد که از سویی می تواند به نفع تیم امید و همچنین به سود خود بازیکنان باشد.
کرانچار هم در خصوص دیدار با جلالی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شدم. باید از مجید جلالی و همکارانش که بازیکنان بسیار خوبی را به تیم امید داده اند، تشکر کنم. طبق صحبت هایی که داشتیم جلالی هم از وضعیت و تمرینات این چهار بازیکن کاملا رضایت داشت و این برای ما بسیار مهم است که شرایط هر بازیکن را در باشگاه خودش بررسی کنیم.
سرمربی تیم ملی امید همچنین در خصوص روند دیدارها با سرمربیان تیم های باشگاهی، گفت: این وضعیت ادامه خواهد داشت و ما با سایر مربیان هم دیدار می کنیم. به طور کلی این روش من است. زمانی که در کرواسی بودم یا حتی در تیم ملی مونته نگرو همیشه ارتباط نزدیکی با مربیان تیم های باشگاهی داشتم؛ چرا که این ارتباط قطعا به سود تیم ملی امید است. شاید همین همکاری ها باعث شود که بازیکنان تیم امید در باشگاههای خودشان بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.
تیم ملی امید خود را برای رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 ژاپن آماده می کنند.
ورزشی ** 1528 **1584

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا