پرینت قیمت بر روی تخم مرغ تنها راه حل کنترل بازار/نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ حداکثر 700 تومان


پرینت قیمت بر روی تخم مرغ تنها راه حل کنترل بازار/نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ حداکثر 700 تومان

طلاکش پرینت قیمت بر روی تخم مرغ را تنها راه حل کنترل بازار و جلوگیری از نوسان قیمت در سطح بازار دانست.

پرینت قیمت بر روی تخم مرغ تنها راه حل کنترل بازار/نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ حداکثر 700 تومانفرزاد طلاکش دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو تخم مرغ با نرخ 8 هزار تومان درب مرغداری عرضه می شود که نسبت به روزهای اخیر تغییری نداشته است.

وی افزود: با توجه به انکه در زمینه تولید و شیوع بیماری طیور مشکلی نداریم، میزان تولید نسبت به ماه اخیر حداقل 50 تن افزایش یافته است.

طلاکش قیمت تخم مرغ در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی تولید، پیش بینی می شود که قیمت تخم مرغ طی روزهای آتی نوسانی نخواهد داشت.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا فروش هر عدد تخم مرغ به نرخ 800 تومان در خرده فروشی ها منطقی است، بیان کرد: با توجه به وضعیت کنونی عرضه، فروش هر عدد تخم مرغ حداکثر باید 650 تا 700 تومان باشد و عرضه با نرخ های بالاتر ناشی از عدم مدیریت بازار است.

وی با انتقاد از واردات تخم مرغ و عرضه آن در بازار داخل افزود: با وجود آنکه عرضه تخم مرغ های وارداتی به ضرر مرغداران تمام می شود، از این رو همیشه با واردات مخالف بودیم.

بیشتر بخوانید: توزیع گسترده تخم‌مرغ‌های وارداتی با نرخ مصوب/ روند نزولی قیمت گوشت گرم در بازار آغاز شد

طلاکش ادامه داد: اگر در برخی مواقع قیمت تخم مرغ در بازار منطقی نیست، این امر ارتباطی به میزان تولید ندارد چرا که تنها به دلیل عدم مدیریت در سطح خرده فروشی ممکن است نوساناتی در بازار اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه پرینت قیمت بر روی تخم مرغ تنها راه حل کنترل بازار است، بیان کرد: اگر دولت مسئولیت این امر را نمی پذیرد، تشکل ها خود حاضرند که مسئولیت این موضوع را قبول کنند تا تخم مرغ با قیمت های غیر واقعی در بازار عرضه نشود.

دبیرکل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار در پایان درباره آخرین وضعیت حمل و نقل نهاده های دامی تصریح کرد: با وجود اینکه مشکلات حمل و نقل نهاده های دامی نسبت به ماه های اخیر حداقل 50 درصد کاهش یافته است، اما هم اکنون شرایط ایده آل نیست.

انتهای پیام/

واردات تخم مرغبه ضرر مرغداران تمام می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده