کری خوانی ستاره جوان تراکتورسازی برای شاگردان برانکو!


کری خوانی ستاره جوان تراکتورسازی برای شاگردان برانکو!

علی طاهران هافبک تیم‌ ملی امید کشورمان راجع به پیروزی تیم امید اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما از این دیدار بردهایمان را شروع کردیم. نیمه اول طبیعی بود که خوب بازی نکنیم چون نصف بازیکنانی که در ترکیب اولیه بودند در جاکارتا با تیم امید نبودند و به همین علت هماهنگ نبودیم. نیمه دوم با دستورات تاکتیکی آقای کرانچار توانستیم‌ به بازی برگردیم و به پیروزی...

کری خوانی ستاره جوان تراکتورسازی برای شاگردان برانکو!

علی طاهران : برای برد به تهران می رویم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۶
کری خوانی ستاره جوان تراکتورسازی برای شاگردان برانکو!

بازیکن تراکتور سازی تاکید کرد که تیمش برای کسب پیروزی برابر پرسپولیس به تهران می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی طاهران هافبک تیم‌ ملی امید کشورمان راجع به پیروزی تیم امید اظهار داشت:

بازی خوبی بود و ما از این دیدار بردهایمان را شروع کردیم. نیمه اول طبیعی بود که خوب بازی نکنیم چون نصف بازیکنانی که در ترکیب اولیه بودند در جاکارتا با تیم امید نبودند و به همین علت هماهنگ نبودیم. نیمه دوم با دستورات تاکتیکی آقای کرانچار توانستیم‌ به بازی برگردیم و به پیروزی برسیم.

وی راجع به گلی که به ثمر رساند نیز گفت:

حمید طاهرخانی سانتر خوبی کرد و اگر سانتر خوب او نبود توپ گل نمی شد؛ البته گلزنی‌من مهم نیست و مهم این است که تیم ملی امید برنده شد و سربلند به کشورمان برگشتیم. انشاالله که این بردها تداوم داشته باشد.

علی طاهران در رابطه با امکانات و زمین چمن نامناسبی که در اختیار تیم امید قرار می گیرد، بیان کرد:

به نظرم امکاناتی که برای تیم المپیک در نظر می‌گیرند خیلی باید بهتر از این ها باشد. حمید خان استیلی تنهاست و تنها هم نمی شود کاری کرد و باید به این تیم کمک شود. ما زمین تمرین خوبی در تهران نداریم و هم چنین برای موفقیت تیم امید باید بازی های دوستانه خیلی بهتری هم در نظر بگیرند تا آماده تر به بازی های مقدماتی المپیک برویم و تیم را المپیکی کنیم. امیدوارم به حمید خان کمک کنند، فقط این را می توانم بگویم.

وی ادامه داد:

البته ما بازیکنان به این شرایط فکر نمی کنیم و همه جوره در خدمت تیم‌ملی امید هستیم و همه بچه ها هدفشان این است که تیم امید را بعد از ۴۴ سال به المپیک برسانند و این صحبت هایی را هم که کردم برای این است که شرایط تیم بهتر شود.

هافبک جوان تراکتورسازی در رابطه با بازی مهم این هفته تیمش مقابل پرسپولیس هم گفت:

از امروز به تمرینات اضافه شدم. بازی با پرسپولیس بازی سختی است، آن ها تیم خوبی دارند ولی ما هم تراکتور هستیم و با کمک هوادارانمان در تهران می رویم که بازی را ببریم و به تبریز برگردیم.

بازیکن ملی پوش سرخپوشان در رابطه با اینکه غیبت چندین بازیکن در تمرینات تیمش به خاطر اردوهای تیم ملی و همچنین بازیکنان خارجی آیا در روند تراکتور تاثیرگذار است یا نه هم بیان کرد:

صد در صد برای تیم مشکل به وجود می آورد ولی بازیکنانی که در تمرینات نیستند انگیزه زیادی دارند که به تیم کمک کنند. البته این ها موضوعاتی نیستند که برای تراکتور مشکل ساز شوند و ما تمام تلاشمان را برای موفقیت تراکتور به کار می‌گیریم. می دانم هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی خواهند آمد و ما هم‌ با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد تا خوشحال به تبریز برگردند.

علی طاهران در پایان راجع به جایگاه تراکتور در پایان نیم فصل و اینکه فکر می کند چه تیم هایی مدعی قهرمانی هستند هم گفت:

نیم‌ فصل زیاد مهم نیست و ما برای پایان فصل برنامه ریزی داریم. به نظرم علاوه بر تراکتور، سپاهان، پدیده، استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند. انشاالله که رتبه خوبی آخر فصل به دست آوریم و قهرمان شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت