راشد پرستار، فعال مدنی در اردبیل در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: از عملکردهای قابل دفاع وزیر ورزش و جوانان، ساماندهی سازمان های مردم نهاد در قالب شبکه سازی بود که با یک رویکرد واحد به صورت کارآفرینی شروع به کار کرده ایم.

وی تصریح کرد: برای هر استان یک شبکه در نظر گرفته شد که این اقدام در دوران تصدی دکتر سلطانی فر اتفاق افتاد.

پرستار ادامه داد: انتخاب معاون فعال و پویا از دیگر اقدامات بجای وزیر بود چرا که توانستیم به آسانی با معاونت ساماندهی امور جوانان و مدیران ارتباط برقرار کنیم.

این فعال اجتماعی ادامه داد: سفرهای استانی، تشکیل ستاد ساماندهی استانی، اختصاص زمین به خانه جوانان، ایجاد خانه جوان، برگزاری دوره های توانمند سازی در قالب شبکه ها و ... از جمله اقداماتی هستند که در دوران تصدی دکتر سلطانی فر اتفاق افتاده است.

وی بیان داشت: مجمع سازمان های مردم نهاد که بحث شناسه ملی آن 10 تا 15 سال متوقف شده بود با پیگیری وزیر ورزش و جوانان به بار نشست.

پرستار در پایان به برنا گفت: ستاد ساماندهی ملی جوانان به ریاست دکتر سلطانی فر برگزار می شود که تغییراتی که این بخش نسبت به گذشته به طور محسوس به چشم می آید، حضور 4 نفره جوانان به نمایندگی از هر استان در جلسات است، که برای اولین بار در وزارتخانه این امر محقق شد تا به جوانان این فرصت داده شود که در مقام یک جوان، از مصوبات و مطالبات دفاع کنند.