گزارش؛/ چهار هفته پرالتهاب در انتظار سولاری و رئال


گزارش؛/ چهار هفته پرالتهاب در انتظار سولاری و رئال

سانتیاگو سولاری پس از پشت سر گذاشتن سه هفته سرنوشت ساز ولی موفقیت آمیز، حالا یک ماه طوفانی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سولاری ماه گذشته رسما به عنوان جانشین موقت لوپتگی معرفی شد. رئال دو هفته مهلت داشت تا سرمربی دائمی را معرفی کند اما همه منتظر موفقیت سولاری بودند تا او همچنان روی نیمکت حفظ شود. اتفاقی که البته رخ داد. 4 برد متوالی برابر ملیا در کوپا دل ری، ویکتوریا در لیگ قهرمانان و وایادولید و سلتا در لالیگا باعث شد تا سولاری به عنوان سرمربی دائمی رئال تا سال 2021 برگزیده شود.

وقفه بازی های ملی فرصتی بود برای تنفس سولاری و رئال، پس از سه هفته پرالتهابی که پشت سر گذاشته بودند اما از فردا سرمربی آرژانتینی وارد یک چالش جدید خواهد شد.

گزارش؛/ چهار هفته پرالتهاب در انتظار سولاری و رئال

تنها 4 هفته تا پایان رقابت های فوتبالی در سال 2018 باقی مانده است و سولاری باید در کوپا دل ری، لالیگا، لیگ قهرمانان و جام جهانی باشگاه ها تیمش را به میدان بفرستد. اولین ماموریت از فردا در ورزشگاه ایپوروئا برابر ایبار شروع خواهد شد. با توجه به در پیش بودن دیدار حساس اتلتیکو و بارسا و فاصله 4 امتیازی رئال با بارسای صدرنشین، کهکشانی ها در صورت برتری بر ایبار و امتیاز از دست دادن بارسا در برابر اتلتیکو، می توانند فاصله خود را با بلوگرانا کاهش دهند. زنده کردن دوباره امیدهای قهرمانی در لالیگا، اولین ماموریت مهم سولاری خواهد بود.

رئال تا پایان سال بازی برابر ایبار، والنسیا، اوئسکا و رایووایکانو را در پیش دارد و البته به دلیل حضور در جام جهانی باشگاه ها، یک بازی کمتر از دیگر تیم ها انجام خواهد داد.

گزارش؛/ چهار هفته پرالتهاب در انتظار سولاری و رئال

در لیگ قهرمانان، رئال همین هفته باید به زمین رم برود. کهکشانی ها برای حفظ صدرنشینی باید حداقل با یک امتیاز ورزشگاه الیمپیکو را ترک کنند. نگاهی به سایر گروه ها نشان می دهد که تمام تیم های بزرگ و مدعی، صدرنشین هستند و صعود به عنوان تیم دوم، کار رئال در مرحله یک هشتم را بسیار دشوار خواهد کرد.

رئال سپس در آخرین ماموریت سال 2018 باید به امارات برود و در جام جهانی باشگاه شرکت کند. در صورت قهرمانی، کهکشانی ها به اولین تیمی بدل خواهند شد که سه بار متوالی این عنوان را کسب کرده است. اگر در لالیگا و لیگ قهرمانان اوضاع برای رئال سولاری خوب پیش نرفته باشد، قهرمانی در جام باشگاه های جهان می تواند روحیه ای تازه به بازیکنان و کادر فنی تزریق کند.

گزارش؛/ چهار هفته پرالتهاب در انتظار سولاری و رئال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل