افشاگری بی‌پرده لیلا بوشهری درباره چگونگی مشهور شدن ریحانه پارسا+ فیلم


افشاگری بی‌پرده لیلا بوشهری درباره چگونگی مشهور شدن ریحانه پارسا+ فیلم

رکنا: لیلا بوشهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص چهره شدن یکباره برخی از هنرمندان گفت: متاسفانه این روزها برخی به راحتی برای معروف شدن راه صد ساله را یک شبه می پیمایند و پشت این موفقیت آنی هیچگونه تلاشی وجود ندارد و هرچه هست روابط و پول است.

حجم ویدیو: 3.58M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

وی در همین راستا ادامه داد: به عنوان نمونه شما به میهمانان برخی برنامه های خصوصی پر بیننده نگاه کنید این میهمانان به راحتی پول می دهند تا در یک برنامه مطرح بخوانند و پس از آن به معروفیتی مثال زدنی می رسند. کم نیستند این چنین هنرمندانی که به واسطه پول به راحتی به موفقیت یک شبه می رسند.

بازیگر فیلم "بچه‌های جسور" این نوع موفقیت ها را ناعادلانه خواند و تصریح کرد: این روزها یک شبه برای برخی هنرمندان اتفاقاتی می افتد که با سالها تلاش نمی شود به آنها رسید. قطعاً پشت چنین موفقیت های ناگهانی روابط و سرمایه پنهان شده است. سال هفتاد و پنج با کلی کلاس و بعد از آن تست های سخت وارد یک فیلم سینمایی Movie شدم. قدیم ها کار بازیگران سخت بود و باید راه درازی را برای موفقیت می پیمودند اما امروز نه به تلاش نیازی هست و نه کسی از شما استعداد زیادی را می خواهد.

او همچنین در گفت‌وگو با یک رسانه تصویری، در پاسخ به این سوال که، آیا به نظر شما ریحانه پارسا بازیگر Actor خوبی نیست، اظهار داشت:

من خیلی چیزها را می‌دانم ولی نمی‌خواهم بگویم؛ این خانم پیش از این در کافه کار می‌کرد.

کار کردن در کافه بسیار شریف است، و این حرکت او با وجود سنی کمی که داشت ستایش برانگیز است.

بازیگر سریال پدر شب قبل می‌گوید نمی‌تواند در پروژه همکاری کند، یکی از عوامل فیلم می‌گوید، من دختری را می‌شناسم که در کافه کار می‌کند و بسیار خوش‌چهره است. همان شب او برای ایفای نقش لیلا پذیرفته می‌شود. او در ابتدا بسیار بی‌استعداد بود، ولی کارگردان با هر زحمت و سختی که بود از او بازی گرفت. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که برخی یک در یک مشهور می‌شوند. امیدوارم ظرفیتش را داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید