طرح بخشش مالیاتی هند برای فیلم‌سازی


طرح بخشش مالیاتی هند برای فیلم‌سازی

هندوستان برنامه دارد انگیزه‌های مالیاتی را در صنعت فیلم‌سازی و سریال‌های تلویزیونی خود ارائه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هندوستان برنامه دارد انگیزه‌های مالیاتی را در صنعت فیلم‌سازی و سریال‌های تلویزیونی خود ارائه دهد.

به گزارش وِرایِتی، «آشوک کومار پارمار» معاون بخش فیلم وزیر اطلاعات و صدا سیمای هند به وِرایِتی گفت: «درحالیکه این طرح هنوز در مراحل اولیه خود به‌سر می‌برد، هدف آماده کردن مستندات این طرح و ارائه آن در طی جشنواره فیلم «کن۲۰۱۹» است.»

این طرح از برنامه‌هایی که کشور‌هایی نظیر کانادا و مراکش در این زمینه انجام داده‌اند الگوبرداری شده است. هند اخیرا معاهداتی برای همکاری‌های دوجانبه برای تولید مشترک فیلم و سریال تلویزیونی با کشور‌های «برزیل» «بنگلادش» «کانادا» «چین» «فرانسه» «آلمان» «ایتالیا» «کره» «نیوزیلند» «لهستان» «اسپانیا» و «بریتانیا» به امضا رسانده است.

«دفتر تسهیلات فیلم» هند در سال ۲۰۱۵ به منظور کمک به تهیه‌کنندگان بین‌المللی و از بین بردن قوانین دست و پا گیر و مجوز‌های فیلم‌برداری در هند تاسیس شد و این طرح در سال ۲۰۱۶ عملیاتی گردید. در همین مدت ۷۵ فیلم تولید شده که شامل فیلم‌های بین‌المللی که بخشی جزئی هم از آن‌ها در هند فیلم برداری شده که فیلم‌های «اقبال و جواهر هندی» «هتل بمبئی» و «سفر فوق‌العاده فَکِر» از آن جمله هستند.

«دفتر تسهیلات فیلم‌سازی» (FFO) به تازگی در فرآیند یکپارچه‌سازی وبسایت در ۳۶ ایالت هند است که باعث می‌شود فیلم‌سازان خارجی و بین‌المللی برای فیلم برداری در چند ایالت هند مشکلی نداشته باشند و نیز برای فیلم‌سازان هندی که بخواهند در ایالتی غیر از ایالت خود فیلم برداری کنند.

منبع:فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس