کنایه سرمربی سرخپوشان به اسطوره باشگاه !


کنایه سرمربی سرخپوشان به اسطوره باشگاه !

اونای امری که شروع خوبی را در آرسنال داشته و اکنون تیمش بعد از شکست های ابتدای فصل، 16 مسابقه است که طعم تلخ باخت را نچشیده است، امری در مصاحبه اخیرش با کنایه از سال های اخر ونگر صحبت کرده و معتقد است آرسنال با ونگر در سراشیبی سقوط قرار داشته است: من یک بار با ونگر ملاقات کردم، او چیزهایی به من گفت. ملاقاتی کوتاه بود. اما صرف نظر از هر آنچه او به...

کنایه سرمربی سرخپوشان به اسطوره باشگاه !

امری : وقتی آمدم آرسنال در سراشیبی سقوط بود
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۰
کنایه سرمربی سرخپوشان به اسطوره باشگاه !

امری معتقد است آرسنال تحت نظر ونگر ساختار دفاعی خوبی نداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اونای امری که شروع خوبی را در آرسنال داشته و اکنون تیمش بعد از شکست های ابتدای فصل، ۱۶ مسابقه است که طعم تلخ باخت را نچشیده است، امری در مصاحبه اخیرش با کنایه از سال های اخر ونگر صحبت کرده و معتقد است آرسنال با ونگر در سراشیبی سقوط قرار داشته است:

من یک بار با ونگر ملاقات کردم، او چیزهایی به من گفت. ملاقاتی کوتاه بود. اما صرف نظر از هر آنچه او به من گفت، باید چیزهای زیادی را تغییر می دادم. به بازیکنان گفتم که از کیلومتر صفر شروع می کنیم. حتی حالا هم که چهار ماه گذشته، می گویم که هنوز در ابتدای راه هستیم. قبل از حضور ونگر در آرسنال، توپچی ها عادت به بردهای ۱-۰ داشتند؛ آن تیم آرسنال متکی به قدرت دفاعی بود. با حضور ونگر، قدرت تیم به بخش هجومی منتقل شد و بخش تماشایی بازی این تیم، قدرت هجومی شان بود. بهترین تعادل نیز در فصلی رقم خورد که آن ها موفق شدند بدون شکست قهرمان انگلیس شوند. اما در گذر زمان، قدرت هجومی و کیفیت فنی حفظ شد و تیم ساختار دفاعی اش را از دست داد. چیزی که من می خواستم این بود که ترکیبی از این دو مورد باشد و تعادل در تیم شکل گیرد. آرسنال در سراشیبی سقوط بود، باید این روند را متوقف ساخته و به مسیر صعود می رفتیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403