رالی جاده ابریشم با معرفی نفرات برتر پایان یافت


رالی جاده ابریشم با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه ها در شهمیرزاد از توابع مهدیشهر استان سمنان حسین زکی زاده با نقشه خوانی سید تقی آصف آل حسینی توانست مقام اول این رقابت را از آن خود کند.فرزانه کریمی نیز با مسیریابی مهیار مظفری جایگاه دوم...

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه ها در شهمیرزاد از توابع مهدیشهر استان سمنان حسین زکی زاده با نقشه خوانی سید تقی آصف آل حسینی توانست مقام اول این رقابت را از آن خود کند.
فرزانه کریمی نیز با مسیریابی مهیار مظفری جایگاه دوم رقابت رالی جاده ابریشم را کسب کرد.
جمال زارعی با نقشه خوانی سید جمال فلاح امینی به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.
پوریا حسینی و مسعود یحیایی مقام های چهارم و پنجم این رقابت ها را به ترتیب با همراهی و نقشه خوانی سعید قربانی و امیر یحیایی کسب کردند.
نفرات برتر این مسابقه بر اساس مسیریابی و زمان بندی دقیق انتخاب شدند، ضمن این که مسیرها بر پایه طراحی های ویژه به صورت نقشه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.
200 کیلومتر از مسیر 400 کیلومتری رالی جاده ابریشم شامل مسیرهای خاکی و کویری بود.
به گزارش ایرنا، تاکنون رالی ‌های 2 روزه تنها در مسیر کوهستان، کویر یا جنگل برگزار می‌شد اما رالی جاده ابریشم در استان سمنان به دلیل برگزاری در دو مسیر تلفیقی کویر تا کوهستان، در نوع خود بی‌نظیر بود. این رقابت با شرکت خودروهای دو دیفرانسیل و با حضور 100 راننده و نقشه خوان برگزار شد.
مرحله اول این رالی پنجشنبه یکم آذرماه 97 از کاروانسرای دهنمک آرادان در استان سمنان و مرحله دوم این رالی امروز جمعه دوم آذرماه از مهمانسرای جهانگردی سمنان آغاز شد.
9891/7408
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل