برگزاری کنفرانس وحدت اعلام پیروزی جبهه مقاومت است


برگزاری کنفرانس وحدت اعلام پیروزی جبهه مقاومت است

به گزارش خبرنگار ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی آیت‌الله اراکی در پخش زنده خبر شبکه یک با اشاره به محورهای اجلاس وحدت اظهار داشت: ما پشتیبان مقاومت در فلسطین و یمن هستیم و ابزار تحریم علیه ملت های آزاده دیگر کاربردی ندارد. ِآیت‌الله اراکی شکل گیری چنین کنفرانسی را اعلام شکست برنامه‌های آمریکا و پیروزی محور مقاومت...

برگزاری کنفرانس وحدت اعلام پیروزی جبهه مقاومت است برگزاری کنفرانس وحدت اعلام پیروزی جبهه مقاومت است
به گزارش خبرنگار ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی آیت‌الله اراکی در پخش زنده خبر شبکه یک با اشاره به محورهای اجلاس وحدت اظهار داشت: ما پشتیبان مقاومت در فلسطین و یمن هستیم و ابزار تحریم علیه ملت های آزاده دیگر کاربردی ندارد.

ِآیت‌الله اراکی شکل گیری چنین کنفرانسی را اعلام شکست برنامه‌های آمریکا و پیروزی محور مقاومت دانست.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه صبح حقیقی در فلسطین بر اساس عدالت است و این شیوه مقبول است و همه سیاسیون قبول دارند که برای استقرار یک رژیم باید مردم آن را انتخاب کنند، گفت: باید از مردم اصلی فلسطین نظرخواهی شود و آنها خود نوع رژیم‌شان را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: راه برقراری صلح تنها عدالت است و قطعا با ستم و ظلم، صلح برقرار نمی‌شود‌.

آیت‌الله اراکی حمایت از مردم مظلوم یمن را از محورهای اصلی اجلاس وحدت دانست و گفت: دوره عربده کشی آمریکا و هم‌پیمانان آنها تمام و امروز دوران افول آنها آغاز شده و از این رو پیروزی مردم فلسطین و یمن و برچیده شدن هیمنه آمریکا در منطقه نزدیک است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس