درخشش رامین رضائیان در شب پیروزی تیمش در لیگ قطر


درخشش رامین رضائیان در شب پیروزی تیمش در لیگ قطر

در ادامه دیدارهای امشب (جمعه) هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الشحانیه با بازی 90 دقیقه‌ای رامین رضاییان یک بر صفر تیم قعرجدولی الخریطیات را شکست داد. لوسیانو، مهاجم آرژانتینی تیم الشحانیه در دقیقه 29 گلزنی کرد. تیم الشحانیه با کسب چهارمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 15 امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول 12 تیمی این رقابت‌ها جای...

درخشش رامین رضائیان در شب پیروزی تیمش در لیگ قطر

فیلم ؛ پاس گل رامین رضاییان در بازی الشحانیه - الخریطیات
نویسنده : چندرسانه ای پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۰:۰۷

تیم الشحانیه در حضور رامین رضاییان، ملی‌پوش ایرانی از سد میزبان قعرجدولی گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه دیدارهای امشب (جمعه) هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الشحانیه با بازی ۹۰ دقیقه‌ای رامین رضاییان یک بر صفر تیم قعرجدولی الخریطیات را شکست داد. لوسیانو، مهاجم آرژانتینی تیم الشحانیه در دقیقه ۲۹ گلزنی کرد.

تیم الشحانیه با کسب چهارمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ۱۵ امتیازی شد و همچنان در رده نهم جدول ۱۲ تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر فردا یاران مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی در تیم الغرافه با السیلیا بازی می‌کنند.

این ویدئو به طور مشترک از سوی خبرگزاری پارس فوتبال و اپلیکیشن فوتبالیش برای شما ارائه شده است؛ برای عضویت در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات مختلف آن به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک عضویت در اپلیکیشن فوتبالیش

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا