تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟


تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟ در اینبخش تعبیر خواب عقرب و تعابیری کـه برای دیدن خواب عقرب نوشته شده اند را از تمامی معبران خواب مرور می‌کنیم. از دید معبران اسلامی دیدن عقرب در خواب مساوی اسـت رو بـه رو شدن با موقعیتی خطرناک اسـت و این خواب بـه مـا هشدار میدهد تا بیشتر حواس مان بـه اطراف و اطرافیان باشد، همچنین دیدن عقرب در...

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

در اینبخش تعبیر خواب عقرب و تعابیری کـه برای دیدن خواب عقرب نوشته شده اند را از تمامی معبران خواب مرور می‌کنیم. از دید معبران اسلامی دیدن عقرب در خواب مساوی اسـت رو بـه رو شدن با موقعیتی خطرناک اسـت و این خواب بـه مـا هشدار میدهد تا بیشتر حواس مان بـه اطراف و اطرافیان باشد، همچنین دیدن عقرب در خواب بـه افراد حسود و ضرر زننده نیز تعبیر شده اسـت، با پارس ناز همراه باشید.

تعبیر خواب عقرب از دیدگاه یونگ

موقعیت دردناک یا بی فایده طبق معمول در رویا بـه صورت دیدن و یا نیش زده شده توسط عقرب دیده می شود. این رویا بیانگر احساسی ویرانگر، حرف‌های سوزناک، کلمات تلخ و یا افکار منفی اسـت کـه توسط شـما گفته می شود یا هدفش شمایید. شـما ممکن اسـت در مسیر تخریب و شکست خود باشید «خودتان بـه خودتان ضربه زنید».

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

عقرب نمادی از مرگ و تولد دوباره اسـت. شـما نیاز دارید از شر خود قدیمی تان خلاص شوید و فضایی برای چیزی جدید درست کنید. دیدن عقرب شناور در آب بیانگر این اسـت کـه نیاز دارید درد را رها کنید و یاد بگیرید کـه موقعیت را بپذیرید. شـما ممکن اسـت در فرآیند سه مرحله‌ای انکار، قبول و نهایتا حرکت کردن باشید

تعبیر خواب عقرب از دیدگاه معبرین اسلامی

محمدبن سیرین گوید: دیدن عقرب بـه خواب، دلیل بر دشمنی ضعیف اسـت.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن عقرب در خواب بر سه وجه اسـت.

= دشمن

= حسود

= سخن چین

یوسف نبی علیه السلام گوید:

دیدن عقرب دشمن مکاره بود

آنلی بیتون میگوید:

دیدن عقرب در خواب، نشانه آن اسـت کـه دوستان ریاکار برای نابود ساختن زندگی شـما از هر فرصتی استفاده خواهند کرد.

تعبیر خواب نیش زدن عقرب

ابن سیرین: اگر بیند عقرب وی را بگزید، دلیل کـه دشمنی وی را سخنی سخت گوید، چنانکه غمگین شود.

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر دید عقربی داشت و مردم را می‌گزید، دلیل کـه بد مردم را بگوید.

برایت میگوید:

اگر در خواب عقربى شـما را نیش بزند، بـه این معنا اسـت که بـه دردسر می‌افتید.

تعبیر خواب کشتن عقرب

محمد بن سیرین: اگر دید عقربی را بکشت، دلیل کـه بر دشمنی ظفر یابد.

تعبیر خواب خوردن عقرب

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

ابراهیم کرمانی: اگر دید عقربی بـه خرمی خورد، دلیل کـه دشمن با او فساد کند.

تعبیر خواب خارج شدن عقرب از اعضای بدن

ابن سیرین میگوید: اگر در خواب ببینی از پیشانی تـو عقرب بیرون می آید، تعبیرش این اسـت کـه دچار رنج و سختی می شوی.
اگر ببینی از آلت مردانه تـو عقرب بیرون آمده اسـت، یعنی صاحب فرزندی می شوی کـه دشمن تـو خواهد بود.

جابر مغربی میگوید:

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

اگر ببینی از فرج تـو عقرب بیرون آمده اسـت، یعنی صاحب فرزندی می شوی کـه دشمن تـو خواهد بود. اگر ببینی عقرب وارد مقعد تـو شده اسـت، یعنی دچار آسیب و ضرر و زیان خواهی شد.

و در ادامه نشانه شناسی های دیدن عقرب در خواب

عقرب ها از جمله حیوانات خطرناک و البته عرفانی هستند. قرن ها اسـت کـه سمبل عقرب توسط انسانها مورد استفاده قرار میگیرد و فرهنگ های بسیار زیادی بـه تفسیر مفهوم رمزآلود و پنهانی این حیوان بـه شیوه دلخواه خود پرداخته اند. برخی نمادهایی کـه در خواب خود میبینیم می‌توانند تاثیری قابل توجه بر زندگی واقعی مـا داشته باشند.

تعبیر خواب عقرب در حالت کلی

عقرب طبق معمول با انرژی تاریک و سحر و جادوی تیره و تار در ارتباط اسـت. در عده ای از فرهنگ های شناخته شده عقرب بعنوان سمبل چیزی عرفانی و خارج از این جهان بکار می‌رود. بـه طور کلی دیدن عقرب در خواب نشان دهنده رابطه شـما با دیگران اسـت. بی شک دشمنانی در زندگی شـما وجود دارند و شـما حتی از این حقیقت آگاه نیستید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

عقرب طبق معمول با تیرگی و انتقام جویی در ارتباط اسـت. بـه این ترتیب مراقب افرادی کـه بـه انها اعتماد میکنید باشید. بعلاوه این خواب طبیعت ساده لوح و نابالغ شـما را نشان می‌دهد کـه اغلب مورد سوءاستفاده دیگران قرار می‌گیرد. انها حتی تصور نمی‌کنند کـه شـما هم یک انسان هستید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

اگر گروهی از این افراد را در زندگی خود سراغ دارید، پس وقت خودرا بیش از این هدر ندهید و فورا انها را از زندگی خود بیرون کنید. از طرف دیگر، اگر در شناسایی این افراد خاطرجمعی کامل ندارید، پس در رفت و آمد با اطرافیان خود محتاط باشید و هیچ موضوع شخصی یا مهمی را نزد دیگران آشکار نکنید.

تعبیر خواب گزیده شدن توسط عقرب

اگر در خواب ببینید کـه عقرب شـما را می گزد، تعبیر آن اسـت کـه کارما در مسیر شـما قرار می‌گیرد و این کارما از نوع خوشایند و مطلوبی نخواهد بود. شاید بتازگی کار ناخوشایندی را انجام داده اید یا کاری انجام داده اید کـه احساس غرور و افتخار را در شـما موجب نمی‌شود و حالا همان کار بـه سمت شـما در حرکت اسـت تا شـما رابه دام اندازد.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

افرادی در زندگی شـما وجود دارند کـه رفتار و گفتار شـما آنها را رنجیده خاطر می سازد اما نمیخواهند این را مستقیم بشما بگویند. بی شک کارما در جریان اسـت تا نظم بین هر چیزی را برقرار کند و متاسفانه اگر شـما در گذشته رفتار یا گفتار پسندیده ای نداشته اید، کارما شـما را برای اعمالتان مجازات خواهد کرد.

تعبیر خواب عقرب بزرگ

دیدن عقرب بزرگ در خواب نشان دهنده تصمیماتی اسـت کـه در زندگی خود وادار بـه گرفتن انها خواهید شد. این تغییرات تاثیری قابل توجه بر زندگی شـما می‌گذارد و شـما باید مراقب انها باشید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

شتاب زده عمل نکنید و تنها پس از آنکه تمامی گزینه های احتمالی را مورد مطالعه و بررسی قرار دادید، وارد عمل شوید. اکنون دوران تحول زندگی شـما فرا رسیده اسـت پس بـه بهترین شکل ازآن استفاده کنید.

تعبیر خواب عقرب سیاه

دیدن عقرب سیاه در خواب نمادی از بدبختی و بدشانسی اسـت. شـما تقریباً در انجام هر کاری با شکست روبه‌رو می‌شوید و بهترین کار این اسـت کـه مدتی دست از تلاش برداشته و عقب نشینی کنید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

این دوران چندان طولانی نخواهد شد اما طول این دوران نیز بـه اعمال شـما بستگی دارد. در صورتیکه تصمیمی درست بگیرید ودر مسیر درست گام بگذارید، بنظر می‌رسد کـه این بدشانسی چندان هم ناخوشایند نخواهد بود.

تعبیر خواب کشتن عقرب

اگر در خواب ببینید کـه عقربی را میکشید، این خواب نشانه ای مثبت اسـت. شـما در تمامی برنامه ها و اهداف خود بسیار خوش شانس خواهید بودو در نهایت اوضاع برایتان مساعد می شود. اکنون زمان خوبی برای شروع کار روی پروژه های جدید اسـت زیرا این دوران یکی از سودمندترین و پربارترین دوره های زندگی شـما خواهد بود.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

همچنین شـما در شناخت اطرافیان خود با موفقیت بیشتری روبه‌رو خواهید شد و خواهید دید کـه عده ای از آنها آن طور کـه تصور میکردید نیستند. احتمالا این گروه از افراد تظاهر می‌کردند کـه فرد دیگری هستند و حالا وقتی چهره و شخصیت واقعی انها برایتان آشکار می شود، متعجب خواهید شد.

تعبیر خواب خوردن عقرب

دیدن خوردن عقرب در خواب نشان دهنده عشقی اسـت کـه شـما با فردی تجربه می‌کنید کـه بزودی وی را ملاقات خواهید کرد. این خواب میتواند با نوع دیگری از عشق نیز در ارتباط باشد؛ مثل عشق بـه خویشاوندان و اعضاء خانواده یا حتی عشق بـه دوستانتان.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

این عشق بشما کمک می‌کند تا احساس خوشایندی نسبت بـه خودتان داشته باشید و بدون تردید عشقی کـه شـما بـه فرد مورد نظر میدهید، دریچه ای جدید در زندگی شـما خواهد گشود. این فرد در آینده بـه فردی مهم و ارزشمند در زندگی شـما تبدیل خواهد شد. این رابطه را گرامی بدارید و برای آن ارزش و احترامی شایسته قائل شوید.

تعبیر خواب پا گذاشتن روی عقرب

اگر در خواب ببینید کـه پای خودرا روی عقربی می‌گذارید، تعبیر آن اسـت کـه شـما احتمالا گرفتار یک تصادف خودرو یا تصادف جاده ای خواهید شد. اکنون زمان خوبی اسـت کـه از جاده کناره بگیرید و از رانندگی یا راننده های بی ملاحظه دوری کنید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

در هر صورت، رانندگی بدون احتیاط عملی شایسته نیست اما این دوران برای شـما بـه شدت خطرناک و حساس بـه شمار می‌رود.

تعبیر خواب عقربی که خودش را نیش می زند

اگر در خواب ببینید عقربی خودش را نیش می‌زند، تعبیر آن اسـت کـه شـما در حال حاضر احساس ازخودبیزاری را تجربه می‌کنید. چیزهای مسلّمی وجوددارد کـه شـما را ناراحت میکند و شـما نمیدانید کـه چطور ذهن خودرا از آنها دور نگه دارید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

بعلاوه این خواب نمادی از عزت نفس یا اعتماد بـه نفس پایین شـما اسـت. بهای کمبود عزت نفس یا اعتماد بـه نفس از دست دادن فرصت های بی نظیر متعدد در زندگی و همچنین از دست دادن دیدار و آشنایی با انسان هایی تاثیر گذار و استثنایی در زندگی تان اسـت.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

اگر این همان چیزی اسـت کـه شـما تمام عمر خود با آن دست و پنجه نرم کرده‌اید، پس شاید اکنون زمانی برای دریافت کمک های حرفه ای و کار کردن روی این مسائل اسـت زیرا هیچوقت خیلی دیر نخواهد بود. اگر عزت نفس بالایی دارید و از این مشکل رنج نمیبرید، این خواب می‌تواند نمادی از شک و تردیدهای شـما برای موضوعی خاص در زندگی تان باشد.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

شاید احساس می‌کنید اوضاع آن طور کـه برنامه ریزی کرده بودید پیش نمیرود و برای نخستین بار در زندگی تان درباره چیزی بیش از اندازه استرس دارید. شاید بهترین کار این اسـت کـه منتظر باشید و پیشرفت اوضاع را مشاهده کنید و بیش از این زمان رابا فکر کردن در مورد چیزهایی کـه هنوز اتفاق نیفتاده اسـت هدر ندهید.

تعبیر خواب ترس از عقرب

اگر در خواب خود عقربی را ببینید و ازآن بترسید، این خواب نشانه ای ناخوشایند اسـت. یکی از نزدیکان شـما بشما خیانت خواهد کرد و شـما را در موضوعی مهم شکست خواهد داد. شاید شـما روی کمک کسی حساب کرده بودید یا شاید تصور می‌کردید کـه این فرد درصورت نیاز درکنار شـما حضور خواهد داشت.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

اما او شـما را ترک کرده و با اینکار احساس خیانتی واقعی را در شـما بـه وجود آورده اسـت. همیشه گفت و گو راه حلی عالی برای هر چیزی اسـت. پس این فرد را کنار نگذارید و ابتدا در صدد حل مساله خود با او برآیید.

تعبیر خواب عقرب مرده

عقرب مرده در خواب نمادی از تجربه خوشحالی و بخت و اقبالی اسـت کـه بشما روی می آورد. این احساس با موضوعی در ارتباط اسـت کـه برای شـما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار اسـت و شـما مدت هاست کـه در انتظار آن بـه سر می‌برید ودر نهایت حالا بـه واقعیت تبدیل شده اسـت.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

از این دوران نیک و سعادتمند برای التیام تمامی جنبه های زندگی خود کـه بکار و تمرکز بیشتری نیاز دارند استفاده کنید و فرصت هایی کـه برایتان فراهم میشوند را از دست ندهید.

تعبیر خواب عقربی که طعمه خود را می کشد

اگر در خواب عقربی را ببینید کـه طعمه خودرا شکار کرده و آنرا می‌کشد، این خواب نشانه ای شوم و بدیمن اسـت. شاید گرفتار حادثه ای موهوم و وحشتناک مثل زمین لرزه یا آتش سوزی شوید و قادر بـه انجام هیچ کاری در آن شرایط نباشید.

تعبیر خواب عقرب | دیدن عقرب در خواب چه معنایی دارد؟

همچنین این خواب میتواند نشان دهنده سرقت یا قتل احتمالی یکی از نزدیکان شـما یا حتی خودتان باشد. اکنون باید خودرا از تمامی موقعیت هایی کـه مشکوک بنظر می‌رسد دور نگه دارید و از تمام چیزهایی کـه احتمالا در دوران پیش روی رخ می‌دهد آگاه باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید