رفتار وحشیانه ماموران با یک سگ برای عقیم کردن آن ! + فیلم


رفتار وحشیانه ماموران با یک سگ برای عقیم کردن آن ! + فیلم

رکنا: ویدئویی از رفتار غیرانسانی عده‌ای از ماموران چینی با یک سگ در یکی از خیابان های این کشور تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی چین شده است.

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

یکی از معضلاتی که برخی از شهرها با آن دست به گریبان هستند پرسه سگ ها در خیابان ها و کوچه های آن است. اما این معضل نیز راه حل خاص خود را دارد و آن جمع آوری این سگ ها و عقیم سازی آنها و انتقالشان به محل های نگهداری ویژه است. اما ظاهرا مسئولان شهر " هانگژو" چین به جای استفاده از روش های معمول به استفاده از روشی وحشیانه و غیرانسانی در مبارزه با سگ های خانگی و ولگرد متوسل شدند.
بنا به گزارش یکی از رسانه های محلی چین پس از آنکه یک زن محلی در این شهر توسط یک سگ در خیابان مورد حمله قرار گرفت و مجروح شد مسئولان محلی برای مهار سگ ها دست به اقدامی وحشیانه زدند. در یکی از ویدئوهایی که بصورت گسترده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است عده ای از ماموران را در حال اذیت و آزار و زدن سگ ها نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که یکی از ماموران با طناب یک سگ ولگرد را مهار کرده، فردی که هویت و سمت او مشخص نیست با چوب اقدام به زدن سگ می کند. در این ویدئو صدای این حیوان که از درد به خود می پیچد شنیده می شود.
این ویدئو بطور گسترده در شبکه های اجتماعی این کشور به اشتراک گذاشته شد. یکی از کاربران توئیتر ضمن انتشار این ویدئو با کپشنی نوشت : " من نمی توانم این صحنه را باور کنم. کشتن Killing دسته جمعی سگ های شهر هانگژو دیروز آغاز شد. سگ های بدون مجوز ضبط و به دادگاه انتقال خواهند یافت. تصاویر و خبرهای این اقدام ضالمانه را منتشر کنید تا جهانیان در جریان آن قرار بگیرند."
همچنین مسئولان محلی در این شهر قانون Law جدیدی را وضع کرده اند که به دارندگان سگ های خانگی تنها حق پیاده روی در ساعت های خاص از شبانه روز با سگ هایشان را می دهد. بنا بر این قانون آنها می توانند پیش از ساعت 7 صبح و همچنین پس از ساعت 7 عصر در خیابان یا پارک با سگ های خود قدم بزنند. در صورت تخطی از این قانون مجوز نگهداری سگ متعلق به آنها باطل و فرد خاطی مبلغ 1000 یوآن ( 144 دلار) جریمه خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک