ال جی سه نام برای گوشی هوشمند تاشدنی ثبت می‌کند


  ال جی سه نام برای گوشی هوشمند تاشدنی ثبت می‌کند

مدت کوتاهی بعد از هواوی، ال‌جی هم برای ثبت سه نام تجاری مرتبط با گوشی هوشمند تاشدنی‌اش اقدام کرده است. ]]>

ال جی سه نام برای گوشی هوشمند تاشدنی ثبت می‌کند
مدت کوتاهی بعد از هواوی، ال‌جی هم برای ثبت سه نام تجاری مرتبط با گوشی هوشمند تاشدنی‌اش اقدام کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
  ال جی سه نام برای گوشی هوشمند تاشدنی ثبت می‌کند
مدتی است که اخبار زیادی درمورد گوشی‌های تاشدنی می‌شنویم. به تازگی خبری مبنی بر ثبت چند نام تجاری توسط هواوی منتشر شد که احتمالاً یکی از آن‌ها نام گوشی هوشمند تاشدنی این شرکت خواهد بود. همچنین با توجه به اخبار قبلی می‌دانیم که ال‌جی هم به احتمال زیاد در پی ورود به این بازار است.
حال ال‌جی درخواستی را برای ثبت سه نام تجاری به اداره‌ی ثبت مالکیت بین‌المللی اتحادیه‌ی اروپا (EUIPO) داده است. این سه نام که «فلکس»، «فولدی» و «دوپلکس» هستند، هرسه برای ثبت در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند ارائه شده‌اند، که این موضوع نشان می‌دهد LG این نام‌ها را برای نمایشگرهای انعطاف‌پذیرش که برای دیگر شرکت‌ها تولید می‌کند در نظر ندارد.
در نگاهی به این اسامی، Flex و Foldi ساده‌تر هستند و تا حدودی مشابه گلکسی اف سامسونگ و نام‌های تازه‌ی هواوی، Mate Flex، Flexi و Mate Fold، هستند. ولی نام Duplex انتخاب جالب توجهی است، مخصوصاً که گوگل هم از این نام برای دستیار صوتی هوشمند خود که به تازگی عرضه‌ی آن شروع شده، استفاده می‌کند.
نام دوپلکس همچنین یادآور پتنت LG است که چند وقت پیش به ثبت رسیده بود. این پتنت، گوشی هوشمندی با دو صفحه‌ی نمایش، دو باتری و دو درگاه هدفون را توصیف می‌کرد که در حالت نیمه تاشده دو کاربر می‌توانند به‌طور همزمان محتوای متفاوتی را بر روی آن تماشا کنند.
البته مانند همیشه باید درنظر داشت که ثبت علامت تجاری به معنی استفاده‌ی قطعی از آن نیست و ممکن است ال‌جی در نهایت نام متفاوتی را برای محصول خود درنظر بگیرد.
انتظار می‌رود که گوشی تاشدنی ال‌جی در اوایل سال جدید میلادی معرفی شود.منبع:زومیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟