ایجاد فروشگاه‌های شهروند در استان‌های کشور


 ایجاد فروشگاه‌های شهروند در استان‌های کشور

نشست اعضای شورای عالی استان ها به منظور امکان سنجی ایجاد شعب فروشگاه های شهروند در دیگر استان ها برگزار شد. ]]>

ایجاد فروشگاه‌های شهروند در استان‌های کشور
نشست اعضای شورای عالی استان ها به منظور امکان سنجی ایجاد شعب فروشگاه های شهروند در دیگر استان ها برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 ایجاد فروشگاه‌های شهروند در استان‌های کشور
در این نشست که با حضور مرتضی الویری رییس شورای عالی استان ها، محمد حقانی مشاور عالی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و رئیس هیئت مدیره شرکت شهروند، مسعود سریع القلم مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند و اعضای شورای عالی استان ها برگزار شد، پیشنهاد راه اندازی و ایجاد شعب فروشگاه های شهروند در کلانشهرها و سایر استان های کشور تشریح و بررسی شد.

رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر نقش موثر فروشگاه های شهروند در کاهش التهابات اقتصادی در بازار تصریح کرد: شرکت شهروند به عنوان یکی از نهادهای وابسته به شهرداری تهران، از اهمیت بالایی برای ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی در بازار برخوردار است.

الویری افزود: حذف واسطه های خرید، کمک به تعدیل قیمت ها و کاهش سفرهای درون شهری از جمله شاخصه های مهمی است که در فروشگاه های شهروند به عنوان یک مزیت شناخته می شود و با دارا بودن خدماتی نظیر فروش مجازی توانسته تاثیر بسزایی در مدیریت زمان و کاهش سفرهای درون شهری شهروندان داشته باشد، از طرفی تنوع کالایی بالا و قیمت مناسب اقلام کالایی عامل دیگری است که شهروند با هدف حمایت از اقتصاد خانوار مد نظر قرار داده است و می تواند در تمام کشور اجرایی شود.

در ادامه محمد حقانی رئیس هیئت مدیره شرکت شهروند ضمن ابراز امیدواری برای حضور فروشگاه های شهروند در سایر استان ها خاطر نشان کرد: کارنامه موفق شرکت شهروند در زمینه تامین کالا، کمک به تنظیم بازار و کیفیت و قیمت مناسب کالاها، تجربه مثبتی است که می تواند با همکاری شورای عالی استان ها به صورت فرا منطقه ای پیاده سازی شود و به عنوان برند شهرداری ها به یک درآمد پایدار برای کلانشهرها و شهرستانها تبدیل شود.

همچنین مدیر عامل شرکت شهروند هدف از برگزاری این نشست را امکان سنجی حضور فروشگاه های شهروند در تمام نقاط کشور اعلام کرد و یادآور شد: شرکت شهروند با بیش از ۵۲ هزار قلم کالا و دارای بیشترین تنوع کالایی در میان سایر فروشگاه های زنجیره ای، آمادگی دارد در بستری استاندارد و با در نظر گرفتن عواملی چون سطح برخورداری، جمعیت، مساحت و ... خدمات خود را در سایر استان ها تسری بخشد.

سریع القلم با تاکید بر ضرورت اشتغال زایی و استفاده از توان داخلی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین شاخصه هایی که در راه اندازی شعب فروشگاه شهروند در دیگر شهرها در نظر گرفته شده تامین کالای مورد نیاز از طریق بنگاه های تولیدی هر استان است که بی تردید نقش موثری در اشتغال زایی پایدار و حمایت از کالای ایرانی خواهد داشت.

وی توسعه فروشگاه مجازی شهروند با هدف ایجاد زنجیره تامین کالا در سراسر کشور را بخش دیگری از چشم انداز شرکت شهروند دانست و افزود: به کارگیری ناوگان حمل و نقل موتوری برقی در راستای حفظ محیط زیست و اپلیکیشن فروش مجازی شهروند از دیگر محورهای توسعه خدمات دهی فروشگاه های شهروند است که امیدوار هستیم به زودی با همکاری سایر شهرداری ها در اقصی نقاط کشور بسط پیدا کند.

گفتنی است نشست اعضای شورای عالی استان ها روز چهار شنبه ۳۰ آبان ماه در ساختمان اداری شرکت شهروند برگزار شد و در آن پیشنهادات اعضای شورا مبنی بر نحوه مشارکت، بکارگیری نیروی انسانی بومی، بهره برداری از تولیدات داخلی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین در پایان این نشست، محمد حقانی به همراه مسعود سریع القلم و اعضای شورای عالی استان ها از فروشگاه شهروند بیهقی بازدید به عمل آورد.
منبع: روابط عمومی شرکت شهروند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا