مدل سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی شد


مدل سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی شد

سامسونگ ساعاتی پیش از مدل جدید گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 با رنگ سفید رونمایی کرد؛ کره‌ای‌ها از این مدل به‌عنوان «نخستین سفید برفی» یاد می‌کنند.

گلکسی نوت ۹ جدیدترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۱۸ است که ماه‌ها پیش روانه‌ی بازار شد و به‌لطف بهره‌مندی از طراحی زیبا و سخت‌افزار قدرتمند، توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

در حالی که کاربران همین الان هم برای تهیه‌ی مدل‌های مختلف Samsung Galaxy Note 9 دست‌شان باز است و می‌توانند این گوشی را در چهار رنگ مختلف تهیه کنند، اما ظاهرا کره‌ای‌ها تمایل دارند این دستگاه را در رنگی دیگر نیز به بازار عرضه کنند.

سامسونگ همانطور که پیشتر وعده داده بود، از مدل سفید گلکسی نوت ۹ به‌نام «نخستین سفید برفی» (First Snow White) در کشور تایوان پرده‌برداری کرد. نکته‌ی جالب اینجا است که حتی قلم S Pen نیز در این مدل ویژه، به رنگ سفید مزین شده است.

مدل سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی شد

مدل سفید گلکسی نوت ۹ متاسفانه قرار است تنها روانه‌ی بازار تایوان شود؛ تاکنون صحبتی از عرضه‌ی این گوشی برای دیگر مناطق، به میان نیامده است.

علاقه‌مندان برای تهیه‌ی این محصول می‌توانند به فروشگاه‌های رسمی سامسونگ و همچنین شرکت مخابراتی Chunghwa Telecom مراجعه کنند. مدل ۱۲۸ گیگابایتی نوت ۹ سفید در اوایل دسامبر ۲۰۱۸ با قیمت ۹۹۹ دلار روانه‌ی بازار تایوان خواهد شد.

مدل سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی شددر ضمن اگر کاربران تا پیش از پایان ماه دسامبر ۲۰۱۸ به خرید مدل سفید گلکسی نوت ۹ اقدام کنند، شارژر بی‌سیم سریع اصلی سامسونگ (Fast Wireless) به‌صورت رایگان به‌ آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

با معرفی این مدل، تعداد رنگ‌های موجود برای گلکسی نوت ۹ به پنج مورد (سفید، آبی اقیانوسی، بنفش کمرنگ، مسی متالیک و مشکی نیمه‌شب) می‌رسد. با این‌وجود هنوز شاهد عرضه‌ی مدلی از این گوشی با رنگ گرمادیده نبوده‌ایم.

مدل سفید گلکسی نوت 9 سامسونگ رونمایی شد

زومیت پیشتر گلکسی نوت ۹ سامسونگ را به‌صورت عمیق موردبررسی قرار داده است؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بررسی، با نقاط ضعف و قوت پرچمدار سامسونگ آشنا شوید. در ضمن برای مشاهده اطلاعات تکمیلی مربوط به این محصول و البته موارد دیگری نظیر قیمت گوشی سامسونگ، می‌توانید وارد دیتابیس محصولات زومیت شوید.

نظر شما در مورد «نخستین سفید برفی» چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟