جشن میلاد «نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع)» در یزد کجا برویم؟


جشن میلاد «نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع)» در یزد کجا برویم؟

گروه اجتماعی- در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) دارالعباده با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ متنوعی غرق در شور و شادی می‌شود.

جشن میلاد «نبی اکرم(ص) و امام صادق(ع)» در یزد کجا برویم؟

به گزارش ایکنا از یزد، در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) دارالعباده با برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ متنوعی غرق در شور و شادی می‌شود.
جشن میلاد در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان یزد
جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) امشب ساعت 19:30 در دفتر آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد واقع در خیابان کاشانی روبه‌روی بیمارستان مجیبیان برگزار می‌شود که اجرای مسابقه و اهدای جوایز، سخنرانی و مولودی‌خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم است.
جشن میلاد در دفتر آیت الله مدرسی
جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، فردا صبح از ساعت 9:30 الی 11 در دفتر حاج سید محمد کاظم مدرسی واقع در خیابان امام خمینی(ره) روبروی مسجد حظیره، دفتر مرحوم آیت الله سیدمحمد مدرسی(ره) برگزار می شود که از مردم شریف و متدین یزد به شرکت در این مراسم دعوت شده است.
ویژه برنامه صبح ولادت
ویژه برنامه صبح ساعت 9 صبح روز یکشنبه همراه با نماز ظهر و عصر در آستان مقدس امامزاده جعفر ع یزد برگزار می شود که قرائت زیارت حضرت رسول، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سهرابی پور از قم، مداحی بهجت پور از دیگر برنامه های این مراسم است.
جلسه هفتگی هیئت انصار ولایت یزد
جلسه هفتگی ویژه میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) با موضوع «منطق الخیر» با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نژاد و مداحی محسن محمدی پناه امشب ساعت 19 در مسجد و حسینیه ارگ واقع در خیابان امام(ره)، خیابان شهید ابراهیمی برگزار می شود.
کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه میلاد پیامبر مهربانی‌ها ‌
کرسی تلاوت قرآن کریم همرمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور قاریان نوجوان و اجرای تواشیح گروه کوثر با سخنرانی دکتر ترکمانی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل امامزاده سیدابوالقاسم (ع) برگزار می شود.
جشن میلاد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد
مراسم میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد و مولودی خوانی حسین میرشریف و مداحان دانش آموز امشب ساعت 18:30 در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، کوچه شهید فتوحی(حنا) برگزار خواهد شد.
محفل انس با قرآن در اردکان
نهمین محفل انس با قرآن و عترت موسسه امام صادق (ع) صادقیه اردکان به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با اجرای صلح جو مجری توانمند شبکه قرآن و با حضور حاج حامد شاکر نژاد قاری بین المللی، اجرای تواشیح گروه ثامن الحجج یزد برگزار می شود.
بیان نکات تفسیری، اهدا جوایز مسابقه کلمه یابی حدیث امام صادق ع از دیگر برنامه های این مراسم است که یکشنبه 4 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد زیرده اردکان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا