علی رهبری دوباره به آنتالیا رفت


علی رهبری دوباره به آنتالیا رفت

رهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران در ادامه همکاری های خود با ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا هفتمین فصل همکاری خود را با این مجموعه موسیقایی آغاز می کند. به گزارش خبرگزاری مهر، علی رهبری مدیر هنری سابق ارکسترهای شهرهای بروکسل، پراگ، زاگرب، مالاگا، و تهران برای هفتمین فصل هنری به همکاری خود با ارکستر سمفونیک دولتی […] نوشته علی رهبری دوباره به آنتالیا...

رعلی رهبری دوباره به آنتالیا رفت

علی رهبری دوباره به آنتالیا رفتهبر سابق ارکستر سمفونیک تهران در ادامه همکاری های خود با ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا هفتمین فصل همکاری خود را با این مجموعه موسیقایی آغاز می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رهبری مدیر هنری سابق ارکسترهای شهرهای بروکسل، پراگ، زاگرب، مالاگا، و تهران برای هفتمین فصل هنری به همکاری خود با ارکستر سمفونیک دولتی آنتالیا ادامه می دهد .

این هنرمند پس از ضبط پویم سمفنی بیروت در وین و کنسرت با ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر در آبان ماه، روز جمعه ۲۳ آذر ماه بنا به دعوت بنیاد هنری و فرهنگی آنتالیا با ارکستر سمفونیک دولتی این شهر آثاری از بتهوون، موسورسکی و راول را در سالن اسپندوس روی صحنه می برد.

سولیست این کنسرت واتیسلاو فانسوواتس پیانیست و ساکسیفونیست اسلواکی است که در این کنسرت سولیستی هر دو ساز پیانو و ساکسیفون را به عهده دارد.

مطالب پربازید

.yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟