پیش بازی ریورپلاته - بوکاجونیورز


پیش بازی ریورپلاته - بوکاجونیورز

دیدار برگشت کوپا لیبرتادورس، امروز در ورزشگاه خانگی ریورپلاته برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، انتظارها به پایان رسید و سرانجام دیدار فینال کوپا لیبرتادورس بین دو تیم ریورپلاته و بوکاجونیوز، امشب برگزار خواهد شد که یکی از حساس ترین بازی های تاریخ سوپرکلاسیکو خواهد بود.

پس از تساوی 2-2 در دیدار رفت، ال مونومنتال میزبان بازی خواهد بود که احتمالا در خاطرات بخش بزرگی از فوتبال دوستان آرژانتینی خواهد ماند. بر خلاف دیگر دیدارهای فینال رقابت ها، این دیدار باعث شده تا چشم تمام جهان به تقابل دو غول آرژانتینی باشد.

پیش بازی ریورپلاته - بوکاجونیورز

هفت سال پیش، ریور در کمال ناباوری به دسته دوم فوتبال آرژانتین سقوط کرد. بسیاری بر این باورند که پیروزی در دیدار امروز می‌تواند خاطرات تلخ گذشته را برای میزبان از بین ببرد. در دیدارهای اخیر دو تیم، ریور نتایج بهتری کسب کرده و در 4 دیدار اخیر دو تیم، 3 پیروزی کسب کرده است ولی بوکا می‌داند کسب تساوی در دیدار امروز، آنها را به هفتمین قهرمانی در این رقابت ها خواهد رساند. اگر هواداران ریور فکر می‌کنند سقوط به دسته پایین تر اتفاق تلخی بوده، شکست در حساس ترین دیدار فصل مطمئنا چیزی نیست که بتوان به سادگی با آن کنار آمد.

در آرژانتین هیچکس شکی ندارد که تقابل امشب ریور و بوکا، یکی از مهمترین بازی های تاریخ فوتبال است. هیچگاه در هیچ فینال بزرگی، دو تیم با سابقه دشمنی بزرگی مثل ریور و بوکا به مصاف یکدیگر نرفته اند. نه فقط به خاطر بزرگی باشگاه ها، بلکه رقابتی که بینشان وجود دارد، حرارت این دیدار را به اوج رسانده است.

پیش بازی ریورپلاته - بوکاجونیورز

البته یک چیز در مورد این بازی واضح است: اهمیت این بازی تنها به اتفاقات داخل زمین محدود نخواهد شد. سال‌هاست که فوتبال آمریکا جنوبی عقب تر از اروپا قرار گرفته و بهترین بازیکنان این قاره، سرانجام سر از اروپا در می‌آورند ولی اهمیت این بازی و رقابت بزرگی که بین دو تیم است، بار دیگر نگاه ها را به این قاره بازگردانده است.

ریور برای بازی امروز، سانتوس بوره را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور نیکولاس دلاکروز و ایگناسیو سکوکو هنوز مشخص نیست. بوکا نیز کریستین پاوون به این بازی نخواهد رسید.

ترکیب احتمالی:

پیش بازی ریورپلاته - بوکاجونیورز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!