برگ‌برنده پرسپولیس برابر تراکتور ؛ محبوبیت فوق العاده این دو پرسپولیسی نزد هواداران تراکتورسازی تبریز


در تیم پرسپولیس بازیکنان نسبتا زیادی حضور دارند که پیش تر در تراکتورسازی بازی کرده اند. مهدی شریفی و سروش رفیعی جزو آن دسته از مردان مشترکی هستند که نمی توانند در بازی فردا حضور داشته باشند. این دو در مقاطع مختلف خدمت سربازی خود را در تبریز سپری کردند و حالا می توانند از نیم فصل دوم در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان بروند. سروش رفیعی در پنجره نقل و...

برگ‌برنده پرسپولیس برابر تراکتور ؛ محبوبیت فوق العاده این دو پرسپولیسی نزد هواداران تراکتورسازی تبریز

شجاع خلیل زاده و ربیع خواه و بیشترین حضور در ترکیب تراکتورسازی
نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : ۱ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۱
برگ‌برنده پرسپولیس برابر تراکتور ؛ محبوبیت فوق العاده این دو پرسپولیسی نزد هواداران تراکتورسازی تبریز

شجاع خلیل زاده و محسن ربیع خواه بازیکنان تیم پرسپولیس پیشتر در تراکتور حضور داشتند و علی رغم جدایی از این تیم و بازی در پرسپولیس، محبوبیت خود را هواداران تراکتورسازی از دست نداده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در تیم پرسپولیس بازیکنان نسبتا زیادی حضور دارند که پیش تر در تراکتورسازی بازی کرده اند. مهدی شریفی و سروش رفیعی جزو آن دسته از مردان مشترکی هستند که نمی توانند در بازی فردا حضور داشته باشند. این دو در مقاطع مختلف خدمت سربازی خود را در تبریز سپری کردند و حالا می توانند از نیم فصل دوم در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان بروند.

سروش رفیعی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ شانزدهم از تبریز به تهران رفت و باتوجه به محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات و همچنین رقابت این دو تیم برای قهرمانی، هواداران تراکتور از سروش دلگیر شدند. البته رفیعی همیشه در مصاحبه هایش از تراکتوری ها تشکر کرده و حتی در گفتگویی اعلام کرد پیشنهاد مالی تراکتور بهتر از پرسپولیس بود اما تصمیم سروش از قبل گرفته شده بود. همچنین مهدی شریفی نیز باتوجه به افت در لیگ هفدهم و نمایش های ضعیف برای تراکتورِ محروم، نتوانست محبوبیتش نزد پرشورها را حفظ کند.

سه مرد مشترک دیگر احمد نوراللهی، امید عالیشاه و شجاع خلیل زاده هستند. این سه هم برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شدند که سربازی نوراللهی و عالیشاه با جنجال های زیادی همراه بود و به همان شکل نیز به پایان رسید. این دو به دلیل محرومیت تراکتور از نقل و انتقالات نتوانستند بازی کنند که در این بین نوراللهی زودتر کارت پایان خدمت خود را گرفت و این اتفاق باعث شد تا تراکتوری ها نسبت به این بازیکن اعتراض هایی داشته باشند. اما امید عالیشاه در تراکتور ماند تا در لیگ هفدهم برای این تیم به میدان برود اما یک مصدومیت بد موقع در بازی مستقیم مقابل پرسپولیس باعث خشم عجیب و غریب تی تی ها شد. آن ها علی رغم تائید پزشک تراکتور مبنی بر مصدومیت عالیشاه، اعتقاد داشتند مصدومیت امید صوری است!

اما از بین این ۵ بازیکن شجاع خلیل زاده موفق شد محبوبیتش را در بین تراکتوری ها حفظ کند. او که هم اکنون در میان هواداران پرسپولیس هم جزو پرطرفدارترین ها به حساب می آید، در لیگ پانزدهم با پیراهن تراکتور در میادین حاضر شد و حتی مقابل گسترش فولاد نیز توانست گلزنی کند. خلیل زاده در لیگ هفدهم به پرسپولیس پیوست و توانست با عملکرد خوبش، زمینه ساز آمار فوق العاده قرمزها در دفاع شود.

علاوه بر این بازیکنان، محسن ربیع خواه هافبک دفاعی پرسپولیس نیز سابقه بازی در تراکتورسازی را دارد. او در زمان بازی برای تراکتور یک گل هم زد اما هیچگاه به مهره محبوبی در بین پرشورها تبدیل نشد. با این حال پیوستن به پرسپولیس برای این دسته از بازیکنان می تواند شرایط ویژه ای باشد و باعث اعتراض هواداران تراکتور، اما ربیع خواه باتوجه به این که از جنجال ها و حواشی همیشه به دور بوده، چنین وضعیتی را احساس نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا