مهاجم نفت : گلم را به تماشاگران خونگرم مسجد سلیمانی تقدیم می کنم


جالب اینجاست که این گل را کسی به ثمر رساند که در مقطعی به دلیلی نیمکت نشینی عزم رفتن از این تیم را کرده بود. اکبر آفاقی مهاجم بلند قامت و درعین حال تکنیکی این تیم که امسال کمتر به کار گرفته شده است توانست با ضربه رو پا و البته کمی با چاشنی شانس دروازه کوروش ملکی را باز کند تا شاید بهترین گل هفته را به نام خودش ثبت کرده باشد . بلافاصله بعد ازاین...

مهاجم نفت : گلم را به تماشاگران خونگرم مسجد سلیمانی تقدیم می کنم

اکبر آفاقی : توپ دقیقا همان جایی رفت که باید می رفت
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۲
مهاجم نفت : گلم را به تماشاگران خونگرم مسجد سلیمانی تقدیم می کنم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانست باشوت از راه دور اکبر آفاقی با سه امتیاز دست پر از شهر باران برگردد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جالب اینجاست که این گل را کسی به ثمر رساند که در مقطعی به دلیلی نیمکت نشینی عزم رفتن از این تیم را کرده بود. اکبر آفاقی مهاجم بلند قامت و درعین حال تکنیکی این تیم که امسال کمتر به کار گرفته شده است توانست با ضربه رو پا و البته کمی با چاشنی شانس دروازه کوروش ملکی را باز کند تا شاید بهترین گل هفته را به نام خودش ثبت کرده باشد .

بلافاصله بعد ازاین گل با او صحبت کردیم و او گفت:

«بیشتر از هر چیزی این لطف خدا بود که شامل حال من شد و من کوچکترین اثری را شاید در به ثمر رساندن این گل نداشتم و هر چه بود این لطف آن بالایی بود.»

اکبر آفاقی که مشخص بود از این گل بسیار خوشحال است، در ادامه افزود:

« من در فصل گذشته گلهای بیشتری را به ثمر رساندم و امسال بخاطر این که کمتر به بازی گرفته شدم فرصت چندانی را برای گلزنی به دست نیاوردم و این گلم را که در یک دیدار ۶ امتیازی به ثمر رسید به تماشاگران خونگرم مسجد سلیمانی تقدیم می کنم و امیدوارم در ادامه بتوانم گلهای بیشتری را به ثمر برسانم.»

اکبر آفاقی ۲۶ ساله که خودش اهل قزوین است درباره این گل گفت:

« یک لحظه توپ به زیر پایم افتاد و وقتی دیدم کوروش ملکی مقداری از دروازه بیرون آمده است تصمیم گرفتم به توپ ضربه بزنم و همانطور که گفتم خدا هم خواست و توپ دقیقا همان جایی رفت که باید می رفت.»

اکبر آفاقی در انتهای صحبتش اضافه کرد:

« امیدواریم با کمک تماشاگران و درایت آقای مرزبان و همت بچه ها که همه شان امروز از جان مایه گذاشتند، روند رو به رشدمان را حفظ کنیم تا تیم مسجدسلیمان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم .»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !