به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، عباس خزایی گفت: ۵۳۰ ورزشکار نوجوان در این دوره از رقابت شرکت کرده اند تا به عنوان نیروهای مستعد تیراندازی برای بازی های المپیک پیش رو شناسایی شده و برای آمادگی فرصت کافی داشته باشند.

وی افزود: این افراد با گذر زمان می توانند مهارت های فنی و اردوهای مختلف را برگزار کرده و به عنوان پشتوانه تیم های ملی برای آینده تیراندازی کشور در سطح بین المللی حضور پیدا کنند.

رئیس هیات تیراندازی استان تهران با اشاره به برگزاری و میزبانی این رقابت ها اظهار داشت: این برنامه طی ۲ تا ۳ ماه گذشته با همکاری دفتر برنامه ریزی وزارت ورزش و مدیران حوزه ورزش قهرمانی که حمایت لازم را از این پروژه داشتند، آغاز شد و ما هم خوشحالیم که سهمی را در این بخش ایفا می کنیم.

وی از برگزاری افتتاحیه المپیاد استعدادهای برتر ابراز رضایت کرد و گفت: افتتاحیه المپیاد به خوبی برگزار شد و 29 استان کشور در این رخداد شرکت کردند که با حمایت فدراسیون به آینده درخشان این استعدادها برای مدال آوری در رقابت های مختلف امیدوارم .

خزایی در پایان به برنامه مسابقات گفت: رقابت های تپانچه از امروز به مدت سه روز برگزار خواهد شد و سپس شاهد رقابت های تفنگ هستید.