پایان باخت‌های گلدن استیت در شب تصادف کری!


پایان باخت‌های گلدن استیت در شب تصادف کری!

رقابت های لیگ بستکبال حرفه ای آمریکا بعد از یک روز تعطیلات به خاطر عید شکرگزاری با انجام 14 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز در خانه در سالن ولز فارگو سنتر با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۲ مغلوب میهمان خود کلیولند کاوالیرز شد.

برای کاوالیرز جوردن کلارکسون ۱۹ امتیاز که ۱۴ امتیاز را در کوارتر چهارم به دست آورد و رادنی هد ۲۵ امتیاز کسب کردند تا روند رو به رشد و عالی فیلادلفیا در خانه را متوقف کنند. فیلادلفیا به عنوان تنها تیم بدون شکست در خانه با رکورد ۱۰ پیروزی متوالی و کلیولند با ۸ شکست متوالی در خارج از خانه و با بدترین رکورد لیگ با دو پیروزی و چهارده شکست، پای به این مسابقه گذاشتند اما در زمین مسابقه اعداد و ارقام برنده را تعیین نکرد.

کالین سکستون ۲۳ امتیاز، سدی عثمان ۲۰ امتیاز و تریستان تامپسون ۱۸ امتیاز و ۱۳ ریباند برای کلیولندی که با سه شکست متوالی از جمله شکست مقابل لبرون جیمز در شب بازگشت به خانه، مقابل فیلادلفیا قرار گرفت. کلیولند نمایش منسجم مقابل لیکرز را در بازی دیشب نیز تکرار کرد که اینبار با کسب پیروزی همراه بود.

برای فیلادلفیا جوئل امبید ۲۴ امتیاز و ۱۲ ریباند، جی جی ردیک ۲۳ امتیاز و جیمی باتلر و بن سیمونز هر کدام ۲۲ امتیاز کسب کردند ولی نتوانستند رکورد بدون باخت خود در خانه را ادامه دهند. آخرین باخت فیلادلفیا در خانه مربوط به فصل گذشته و تاریخ ۱۳ مارچ می باشد که ۱۰۱ بر ۹۸ بازی را به ایندیانا پیسرز واگذار کرده بودند. رکورد شکست ناپذیری در خانه برای فیلادلفیا ۲۴ بازی متوالی است که تیم بین تاریخ ۲۷ نوامبر ۱۹۸۲ تا ۲۳ مارچ ۱۹۸۳ این رکورد را به دست آورد.

این دومین بازی بود که کلیولند بدون جی آر اسمیت بازی کرد. جی آر پس اختلاف نظر با مدیران کلیولند در لیست خروجی تیم برای معاوضه قرار گرفته‌است. قهرمان سابق بوکس سبک وزن جهان برنارد هاپکینز، تماشگر ویژه این مسابقه بود.

دو بازی در جدال های دیشب به وقت های اضافه کشیده شد. در اولین بازی تیم لس آنجلس کلیپرز در خانه در سالن استپلس سنتر با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۷ ممفیس گریزلیز را شکست داد. دو تیم سوپرایزهای لیگ این فصل بودند و وقت های قانونی بازی برای تعیین برنده کافی نبود.

برای کلیپرز مونترزل هارل ۲۲ امتیاز و ۱۱ ریباند، دانیلو گالیناری ۲۰ امتیاز و لو ویلیام ۱۵ امتیاز کسب کردند تا به پنج پیروزی متوالی ممفیس پایان دهند، تا رکورد کلی هر دو تیم در ۱۲ پیروزی و شش شکست مساوی شود و به صدر جدول کنفرانس غرب صعود کنند.

برای ممفیس که تا دو دقیقه مانده به پایان بازی در کوارتر چهارم با ۸ امتیاز اختلاف با نتیجه ۹۵ بر ۸۷ از حریف پیش بود، نهایتا با ۳ پرتاب پنالتی موفقی که دانیلو گالیناری در ۱.۶ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم وارد سبد ممفیس کرد، بازی ۹۸ بر ۹۸ مساوی و به وقت اضافی کشیده شد. مارک کسول که تا اواسط کوارتر دوم هیچ امتیازی کسب نکرده بود، ۲۷ امتیاز و ۱۳ ریباند و بازیکن سال اولی جرن جکسون ۲۰ امتیاز و مایک کانلی ۱۹ کسب کردند. ممفیس در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست بدون شریک صدر جدول کنفرانس غرب را تصاحب کند.

در دومین بازی تیم دیترویت پیستونز موفق شد در خانه در سالن لیتل سیزرز در پایان وقت اضافه با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۱ هیوستون راکتس را شکست دهد.

نقش اصلی پیروزی برابر هیوستون را مثلث قدرت پیستونز در این فصل یعنی آندره دروموند، بلیک گریفین و رجی جکسون بازی کردند و در مجموع ۷۳ امتیاز و ۳۳ ریباند در بازی دیشب کسب کردند. دو روز قبل تیم دیترویت در سایه درخشش جیمز هاردن با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۲۴ مغلوب شده بود و هاردن در آن بازی به تنهایی ۴۳ امتیاز کسب کرد اما این بار سرمربی با تجربه دیترویت یعنی دوین کیسی در کوارتر چهارم و دقایق حساس وقت اضافه، بازیکن سال اولی و با انگیزه بروس براون را مامور یارگیری با جیمز هاردن کرد تا شکست بازی رفت را جبران کرده باشد.

هیوستون تا ۳.۵ ثانیه مانده به پایان بازی در کوارتر چهارم با امتیاز ۹۶ بر ۹۵ از حریف پیش بود که با پرتاب سه امتیازی بلیک گریفین ۹۸ بر ۹۶ در آستانه شکست قرار گرفت و در حالی که فقط ۰.۱ ثانیه تا پایان وقت بود اریک گوردون با لی آپ موفق خود بازی را در امتیاز ۹۸ مساوی و کار را به وقت اضافه کشاند.

برای هیوستون، جیمز هاردن ۳۳ امتیاز، کلینت کاپلا ۲۹ امتیاز و ۲۱ ریباند و کریس پاول ۲۰ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل ثبت کردند اما برای اولین بار در این فصل مقابل تیمی از کنفرانس شرق شکست بخوردند. این چهارمین باخت هیوستون در پنج تقابل گذشته در خانه دیترویت بود.

در یکی دیگر از بازی های مهم امروز تیم گلدن استیت واریرز در خانه در سالن اوراکل آرنا با نتیجه ۱۲۵ بر ۹۷ پورتلند بریل بلیزرز را با شکست بدرقه کرد.

برای گلدن استیت کوین دورانت ۳۲ امتیاز (برای هشتمین‌بار در این فصل حداقل ۳۰ امتیاز کسب می‌کند) و کلی تامپسون ۳۱ امتیاز (برای سومین‌بار در این فصل حداقل ۳۰ امتیاز کسب می‌کند) کسب کردند تا به چهار باخت متوالی که از سال ۲۰۱۳ تاکنون بی سابقه بوده، پایان دهند.

استفن کری صبح امروز با ماشین پورشه خود در بزرگراه شماره ۲۴ در اوکلند دچار سانحه تصادف شد و بازی مقابل پورتلند را از دست داد. استفن در این اتفاق هیچ صدمه جدی ندید و پلیس باران را عامل اصلی این سانحه اعلام کرد. هم چنین درموند گرین هم به خاطر مصدومیت دیگر غایب مهم گلدن استیت بود.

برای پورتلند دمین لیلارد ۲۳، یوسف نورکیچ ۲۲ و سی جی مک کام ۱۹ امتیاز کسب کردند تا طلسم ناکامی ها در خانه گلدن استیت دقیقا به پنج سال برسد. آخرین برد پورتلند در خانه گلدن استیت مربوط به تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۳ با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۱ می‌شود. این ششمین بازی متوالی خارج از خانه پورتلند بود که آن ها ۴ شکست و دو پیروزی در آن کسب کردند و در سه بازی بعدی در خانه میزبان خواهند بود.

در دیگر مسابقه تیم لس آنجلس لیکرز در خانه در سالن استپلس سنتر موفق شد با نتیجه ۹۰ بر ۸۳ تیم یوتا جاز را شکست دهد.

تیم لیکرز هر چند در دهه‌های گذشته بازی‌های زیادی را با تکیه بر کارهای دفاعی پیروز نشده بود، ولی لیکرز با داشتن ستاره‌ای مثل لبرون جیمز تمام کارهای بزرگی تا که تاکنون برای لیکرز ممکن نبوده را، امکان پذیر می‌کند.

لبرون جیمز ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۷ پاس منجر به گل و برندون اینگرام ۲۴ امتیاز کسب کردند تا سومین برد متوالی و هفتمین پیروزی در هشت مسابقه اخیر را کسب کنند. آخرین باری که لیکرز هفت پیروزی در هشت مسابقه کسب کرده بود به فصل ۱۳-۲۰۱۲ باز می‌گردد. اگر چه از لیکرز با داشتن لبرون انتظار بازی‌های موفق در فاز هجومی داریم ولی در بازی امروز شاهد یکی از بهترین بازی‌های دفاعی لیکرز بودیم که امتیازات کسب شده در یک بازی برای یوتا را خود از ماه فوریه گذشته تاکنون در پایین ترین حد نگه داشت و ضغف تیم لیکرز در فاز حمله با ۲۴ بار لو دادن توپ و کسب فقط ۱۰ پاس منجر به گل در طول بازی را جبران کرد.

برای یوتا الک بورکس ۱۷ امتیاز و جو اینگلز ۱۶ امتیاز کسب کردند تا سومین شکست متوالی و پنجمین شکست در شش مسابقه اخیر برای یوتا ثبت شود. هم چنین ستاره یوتا داناوان میچل در کوارتر دوم مصدوم و از بازی خارج شد. در حالی لیکرز در بازی دفاعی مقابل یوتا موفق عمل کرد که تیم یوتا جز یکی از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ محسوب می‌شود و در این بازی نیز ۱۳ امتیاز در ضد حمله‌های سریع، ۵ ریباند حمله موفق کسب کرد و دفاع یوتا تیم لیکرز را به سمت ۲۴ بار لو دادن توپ که بیشترین تعداد لو دادن توپ در این فصل برای لیکرز می‌باشد، سوق داد.

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است :

مینه سوتا تیمبرولوز ۱۱۲ – بروکلین نتس ۱۰۲

بوستون سلتیکس ۱۱۴ – آتلانتا هاوکس ۹۶

نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۹ – نیویورک نیکس ۱۱۴

واشنگتن ویزاردز ۱۰۷ – تورنتو رپترز ۱۲۵

میامی هیت ۱۰۳ – شیکاگو بولز ۹۶

شارلوت هورنتس ۱۰۴ – اوکلاهاما سیتی تاندر ۱۰۹

سن آنتونیو اسپرز ۱۱۱ – ایندیانا پیسرز ۱۰۰

فینیکس سانز ۱۱۶ – میلواکی باکس ۱۱۴

اورلاندو مجیک ۸۷ – دنور ناگتس ۱۱۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد