دختر 11 ساله چینی با بیش از 2 متر قد همه را حیرت زده کرد +عکس


دختر 11 ساله چینی با بیش از 2 متر قد همه را حیرت زده کرد +عکس

رکنا:قد بلند و باورنکردنی دختر 11 ساله چینی در میان مردم این کشور یک مسئله عجیب است.

"ژانگ" در مدرسه ابتدایی فرهنگی خیابان شرقی چین تحصیل می کند؛ به سختی می توان باور کرد همه آن ها در کلاس ششم قرار دارند زیرا قد این دختر 11 ساله در حال حاضر 210 سانتی متر است و بسیاری بر این باورند که او بلندترین دختر دنیا است.

والدین ژانگ هر دو بازیکن حرفه ای بسکتبال هستند و هر دو بیش از 2 متر قد دارند، بنابراین کاملا مشخص است که ژنتیک نقش مهمی در رشد فیزیکی او بازی می کند، اما رسیدن به قد 210 سانتی متری در سن 11 سالگی هنوز بسیار غیر عادی است.

ژانگ همیشه از همه بچه های دیگر بلندتر بوده است و یکی از همکلاسی هایش به خاطر می آورد که او در کلاس اول 1.6 متر (5 فوت 3 اینچ)قد داشته است. که در حال حاضر به طور قابل توجهی بلندتر از دختر کلاس ششم چینی (4 فوت 6 یا 1.38 متر)است اما در این، ژانگ در حال حاضر سه اینچ بلندتر از بازیکن است و دو اینچ بلندتر از "بت لی بورن جیمز" است که قد (2.03 متری) دارد.

او قبلا لقب "یائو مینگ" داده بود، بعد از بازیکن اسطوره ای بسکتبال چین که بیشتر حرفه ای اش را صرف بازی در هیوستون راکتز کرده بود. او حدود 2.29 متر قد دارد ، اما اگر رشد ژانگ ثابت بماند، بعید است که یک روز از او پیشی بگیرد.

دختر 11 ساله ای که دو متر و ده سانت قد دارد

او در سال اول 1.6 متر (3 فوت 3 اینچ)بود. پسری در مدرسه ژانگ در یک فیلم گفت:" ما هم شش سال است رشد کرده ایم اما هنوز به اندازه او بلند نیستیم."

دانش آموز دیگری گفت:" او چند ماه از من کوچکتر است ، اما او باید خم شود تا با من صحبت کند."

ژانگ نیز مانند پدر و مادرش یک بازیکن بسکتبال با استعداد است. مادرش گفت وقتی او برای اولین بار ژانگ را به باشگاه بسکتبال برد، تا بازی پدرش را ببیند از او خواست تا به محوطه بازی برود .

هنگامی که پدرش سعی کرد توپ را در سبد بیاندازد ، ژانگ به طور غریزی بازوانش را بالا برد و حالت دفاعی مشابهی را که بازیکنان حرفه ای دارند به خود گرفت علی رغم اینکه هیچ اطلاعی از بازی نداشتند، انجام داد. این زمانی بود که مادرش می دانست ژانگ طبیعی است و او را برای تمرین بسکتبال به امضا رسانده است.

رکورد جدید گینس برای بلندترین دختر دنیا در حال حاضر به سوفی ، دختر 12 ساله از ، انگلستان که (1.88 متر)قد دارد که چند اینچ کمتراز ژانگ است ثبت شده است. مشخص نیست که خانواده دختر چینی قصد دارد برای این عنوان پیشنهاد قیمت بدهد.

برخلاف رن ، یکی دیگر از افراد بسیار بلند چینی 11 ساله (2.06 متر)که در چند ماه پیش به خاطر قد او شکایت داشتند زیرا قلدری داشته، ژانگ ادعا می کند که بچه های مدرسه به او می بالند.

یکی از همکلاسی هایش به گلابی گفت:" من دوست دارم با دوست باشم. چون او خیلی بلند است و می تواند واقعا مرا بلند کند."

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا