هشدار پلیس آگاهی درباره وکالت‌نامه‌های جعلی


هشدار پلیس آگاهی درباره وکالت‌نامه‌های جعلی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: کارکنان پیشخوانهای رسمی در صورت دریافت وکالت‌نامه از اشخاص حتماً قبل از هر اقدامی اصالت وکالت‌نامه را از مراجع رسمی درخواست کنند.

هشدار پلیس آگاهی درباره وکالت‌نامه‌های جعلیبه گزارش فانوس، سرهنگ محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه "جعل" زمینه و بستر ارتکاب جرایم اقتصادی از جمله اختلاس، تسهیلات غیرمجاز و ... را فراهم می‌سازد، اظهار کرد: یکی از شگردهای جاعلان و کلاهبرداران، جعل و سرقت هویت افراد و همچنین تهیه وکالت نامه‌های جعلی با عناوین مختلف است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: افرادی برای انجام معاملات اقتصادی همانند خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول یا ارائه به اشخاص حقیقی و حقوقی برای دریافت کالا، خدمات و همچنین انتقال و تخلیه موجودی حساب افراد مبادرت به کلاهبرداری می‌کنند.

وی متذکر شد: کارکنان پیشخوانهای رسمی، آگاه و هوشیار باشند که در صورت دریافت وکالت‌نامه از اشخاص حتماً قبل از هر اقدامی اصالت و صحت وکالت‌نامه را از مراجع رسمی درخواست کنند و پس از طی این فرایند و در صورت تأیید و اصالت‌سنجی نسبت به عقد معامله یا پذیرش وکالت‌نامه، می‌توانند اقدامات بعدی را انجام دهند تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی