آه هواداران پرسپولیس دامان پسر برانکو را گرفت !


فرشاد احمدزاده در آستانه جدایی از تیم لهستانی قرار گرفت. تیم اسلاسک ووروسلاو در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ لهستان مقابل میزبان خود تیم کراکوویا به تساوی 1-1 رسید و با 17 امتیاز در رده یازدهم جای گرفت. فرشاد احمدزاده بازیکن ایرانی این تیم در این مسابقه فرصت حضور پیدا کرد. پس از پایان مسابقه سرمربی تیم اسلاسک ووروسلاو، تادئوژ پاولوفسکی به...

آه هواداران پرسپولیس دامان پسر برانکو را گرفت !

پاولوفسکی: احمدزاده سودی برای ما ندارد!
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۴
آه هواداران پرسپولیس دامان پسر برانکو را گرفت !

فرشاد احمدزاده در آستانه جدایی از تیم لهستانی قرار گرفته است. برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با کنایه به نحوه جدایی فرشاد احمدزاده در روز های نیازمندی پرسپولیس به او عنوان می‌کنند که آه هواداران پرسپولیس دامان این بازیکن پیشین سرخپوشان را گرفته است . ستاره ای که برانکو آنقدر به او اعتقاد داشت که در باور عمومی به او به کنایه پسر برانکو هم می گفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد احمدزاده در آستانه جدایی از تیم لهستانی قرار گرفت.

تیم اسلاسک ووروسلاو در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ لهستان مقابل میزبان خود تیم کراکوویا به تساوی ۱-۱ رسید و با ۱۷ امتیاز در رده یازدهم جای گرفت.

فرشاد احمدزاده بازیکن ایرانی این تیم در این مسابقه فرصت حضور پیدا کرد. پس از پایان مسابقه سرمربی تیم اسلاسک ووروسلاو، تادئوژ پاولوفسکی به فرشاد احمدزاده حمله تندی کرد و اظهار داشت:

این بازیکن برای تیم ما سوی ندارد و احتمالا زمستان از جمع ما جدا خواهد شد.

احمدزاده ابتدای این فصل با جدایی از پرسپولیس به این تیم لهستانی پیوست و بعد از شروع خوب در این تیم کم کم از ترکیب اصلی دور شد و حالا سرمربی تیم از شرایطش ابراز نارضایتی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند