معامله قرن و رژیم های مستبد منطقه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست


معامله قرن و رژیم های مستبد منطقه به زباله دان تاریخ خواهند پیوست

مدیر حوزه های بحرانیه در قم : در صورتی که رژیم های مستبد با پیوستن به روند اجرای معامله قرن بدون رجوع به امت اسلامی، فلسطین را بفروشند، این رژیم ها نیز به لطف الهی نابود خواهند شد.

معامله قرن و رژیم های مستبد منطقه به زباله دان تاریخ خواهند پیوستبه گزارش خبرگزاری صداو سیما ، شیخ عبدالله الدقاق نماینده پیشین آیت الله عیسی قاسم در ایران و مدیر حوزه های بحرانیه در قم در گفتگو با ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، درباره دستاوردها برگزاری کنفرانس وحدت در حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در منطقه توسط نخبگان گفت: کنفرانس وحدت اسلامی در برهه و شرایط حساسی برگزار می شود و ما شاهد هستیم که آمریکا در صدد اجرای پروژه موسوم به معامله قرن است. واشنگتن به دنبال فروش مسأله فلسطین است. این کنفرانس که در تهران برگزار می شود، عنوان قدس محور وحدت اسلامی را بر خود دارد و مسأله قدس فراموش نخواهد شد.
وی در ادامه اضافه کرد: علمایی از اهل تسنن و شیعیان از جهان اسلام در این کنفرانس شرکت کرده اند تا تاکید کنند مسأله قدس نه تنها فراموش نخواهد شد بلکه در قلب و جان امت اسلامی قرار دارد. پروژه معامله قرن نیز به زباله دان سیاسی تاریخ خواهد پیوست.
شیخ الدقاق در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش مردم و ملت های اسلامی در جلوگیری از عادی سازی روابط حکام با صهیونیست ها نیز تاکید کرد: مردم کشورهای اسلامی باید تحرک داشته باشند و اقداماتی را انجام دهند البته آنها تسلیم شرایط خود هستند. این در حالی است که از سوی دیگر رژیم های حاکم بر این مردم و ملت ها نیز مستبد هستند و بدون ایفای نقش مردم تصمیم گیری می کنند اما در صورتی که رژیم های مستبد به این شیوه خود ادامه دهند و با پیوستن به اجرای معامله قرن، بدون رجوع به امت اسلامی، فلسطین را بفروشند، این رژیم ها نیز به لطف الهی نابود خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)