معامله قرن را با خون شهدا و به دست نیروهای مقاومت ساقط خواهیم کرد


معامله قرن را با خون شهدا و به دست نیروهای مقاومت ساقط خواهیم کرد

رهبر جریان وحدت گرای النهضه لبنان : نسخه متوقف کننده عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به دست مردان مقاومت و تقدیم تمام کمک های مادی و معنوی در فلسطین صورت می گیرد.

معامله قرن را با خون شهدا و به دست نیروهای مقاومت ساقط خواهیم کردبه گزارش خبرگزاری صداو سیما ؛ شیخ غازی حنینه رهبر جریان وحدت گرای النهضه و عضو شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان در گفتگو با ستاد خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در رابطه با میزان اثرگذاری شخصیت های حاضر در کنفرانس وحدت در تقریب مذاهب اسلامی برای مقابله با دشمنان امت به ویژه پس از برگزاری کنفرانس وحدت عنوان کرد: اینگونه کنفرانس ها و مشابه آن در سال های گذشته بر این نقطه تاکید دارد که همبستگی اسلامی و عربی بهترین حامی برای مسأله فلسطین و بهترین یاور و کمک برای مردم مظلوم فلسطین است. زیرا ملت فلسطین هر روز شهدایی در راه کشورشان می دهند و از سوی دیگر به دشمن صهیونیستی درسی دادند که موجب یک لرزه سیاسی در رژیم صهیونیستی شد و در پی آن دو وزیر دولت صهیونیست استعفا دادند. همچنان نیز دولت صهیونیستی در صدد ترمیم کابینه خود است اما تاکنون ناتوان مانده است.
وی در ادامه افزود: این مردم فلسطین به حمایت ها و پشتیبانی های بیشتری نیازمند هستند و این کنفرانس با عنوان و اقدامات و برنامه های داخلی خود و همچنین افراد و شخصیت های حاضر در آن مانند جناب روحانی رئیس جمهور محترم ایران و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان و تعداد زیادی از علما و روشنفکران و خبرنگاران بهترین کمک و یاری دهنده برای مردم فلسطین است.
شیخ غازی حنینه همچنین در خصوص نحوه باطل کردن پروژه قرن و جلوگیری از عادی سازی روابط رژیم های عربی با رژیم صهیونیستی نیز تصریح کرد: معامله قرن باطل شده است و نسخه متوقف کننده عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به دست مردان مقاومت و تقدیم تمام کمک های مادی و معنوی در فلسطین صورت می گیرد. زیرا این دشمن فقط زبان سلاح را می فهمد و مردم فلسطین نیز کاملا آماده هستند تا خون خود را برای آزادسازی فلسطین و جلوگیری از عادی سازی روابط کشورهای عربی به ویژه سعودی ها با صهیونیست ها تقدیم کنند. معامله قرن را با خون شهدا و به دست نیروهای مقاومت ساقط خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید