طرح سمند هاچ بک اجرایی می‌شود؟


طرح سمند هاچ بک اجرایی می‌شود؟

مرتضی آلاد، طراح جوان ایرانی، پس از ارائه‌ی طرح موفق شاسی بلند گنو، این بار طرح مفهومی سمند هاچ بک را ارائه کرده و به شرکت ایران خودرو پیشنهاد داده است.

به گزارش جی پلاس؛ مدتی پیش، یک طراح جوان ایرانی به نام مرتضی آلاد با طراحی شاسی بلند گنو (Geno) و پیشنهاد آن به ایران خودرو، اسم خود را مطرح کرد. البته در کمال تعجب، طرح پیشنهادی وی که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد، از سوی ایران خودرو قبول نشد و این طرح، فقط در حد چند تصویر گرافیکی باقی ماند. با وجود این، مرتضی آلاد دست از تلاش برنداشت و این بار، یک خودروی هاچ بک که با نام سمند هاچ بک شناخته می‌شود را ارائه کرده است.

طرح سمند هاچ بک اجرایی می‌شود؟

یژگی‌های طراحی سمند هاچ بک

طرحی که با نام سمند هاچ بک منتشر شده، یک هاچ بک فول سایز اسپورت و لوکس با درون‌مایه خودروهای آلمانی است که برای ایران خودرو طراحی شده، اما باز هم بعید به نظر می‌رسد این خودروساز داخلی راضی به پذیرفتن آن شود. نمای روبرو و فرم جلوپنجره سمند هاچ بک به محصولات جدید آئودی و اشکودا شباهت دارد و البته به طرح قبلی مرتضی آلاد، یعنی شاسی بلند گنو نیز بسیار شبیه است. این طرح، پخته و منسجم به نظر می‌رسد و خطوط و سبک طراحی آن بی‌شباهت به محصولات جدید ایران خودرو یعنی دنا و دنا پلاس نیست.

طرح سمند هاچ بک اجرایی می‌شود؟

مرتضی آلاد گفته طرح سمند هاچ بک را هم به ایران خودرو پیشنهاد داده، اما فعلا خبری از پاسخ این شرکت خودروسازی ایرانی نیست.

طرح سمند هاچ بک اجرایی می‌شود؟

طرح سمند هاچ بک اجرایی می‌شود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج