خوشحالی سرمربی آبی ها پس از پیروزی قاطعانه


خوشحالی سرمربی آبی ها پس از پیروزی قاطعانه

اینتر شب گذشته میزبان فروزینونه بود و موفق شد 3-0 حریف را شکست دهد. کیتا بالده دو گل برای تیمش به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای لوتارو مارتینز ارسال کرد تا نمایش درخشان خود را تکمیل کند و اینتر نیز پس از شکست 4-1 مقابل آتالانتا، به روند پیروزی‌های خود بازگردد. پس از بازی، اسپالتی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت. اسپالتی گفت: ” واکنش خیلی خوبی...

خوشحالی سرمربی آبی ها پس از پیروزی قاطعانه

تمجید اسپالتی از شاگردانش
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۹
خوشحالی سرمربی آبی ها پس از پیروزی قاطعانه

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان پس از پیروزی ۳-۰ تیمش مقابل فروزینونه به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اینتر شب گذشته میزبان فروزینونه بود و موفق شد ۳-۰ حریف را شکست دهد. کیتا بالده دو گل برای تیمش به ثمر رساند و یک پاس گل نیز برای لوتارو مارتینز ارسال کرد تا نمایش درخشان خود را تکمیل کند و اینتر نیز پس از شکست ۴-۱ مقابل آتالانتا، به روند پیروزی‌های خود بازگردد. پس از بازی، اسپالتی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

اسپالتی گفت:

” واکنش خیلی خوبی داشتیم، تیم ما عملکرد خوب و جذابی داشت. صبوری به خرج دادیم زیرا فروزینونه تیم خطرناکی در ضد حملات است بنابراین بهتر بود که حریف را عقب نگه داریم و تحت فشار. حفظ مالکیت خیلی مهم بود. توپ را به سرعت به گردش در می‌آوردیم وگرنه باید بیشتر تلاش می‌کردیم تا دفاع حریف را بشکنیم. کیتا این توانایی را دارد که خوب کار کند.

اینتر می‌خواهد قوی تر شود، می‌خواهد در بین تیم های بزرگ باشد و در چمپیونزلیگ خوب کار کند. گاهی تصمیمات غلطی گرفته می‌شود بنابراین باید پخته تر شده و پیشرفت کنیم. باید یک سطحی را حفظ کنیم. نمی‌توانیم در یک چشم به هم زدن دائم از نور به تاریکی برویم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا