طرح خطرناک آمریکا برای هدف قرار دادن پایگاههای بسیج مردمی


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.iribnews.ir/) به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق ؛ یکی از نمایندگان پارلمان عراق از اقدام نیروهای آمریکایی برای به دست آوردن مختصات...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق ؛ یکی از نمایندگان پارلمان عراق از اقدام نیروهای آمریکایی برای به دست آوردن مختصات پایگاههای بسیج مردمی به منظور هدف قرار دادن آنها پرده برداشت.
کریم علیوی نماینده پارلمان عراق، از طرح خطرناک آمریکا برای هدف قرار دادن پایگاههای بسیج مردمی پرده برداشت و از نخست وزیر خواست در برابر این گونه طرح ها بایستد.
علیوی با انتشار بیانیه ای ، گفت «نیروهای آمریکایی تحقیقات را درباره پایگاههای بسیج مردمی در بغداد که در حوزه فرماندهی لشکر اول پلیس فدرال واقع شده است، آغاز کردند.»
وی افزود «تصمیمی برای به دست آوردن مختصات همه پایگاههای بسیج مردمی در بغداد و استان ها وجود دارد.»
وی افزود «اتفاق هایی که روی می دهد، زنگ خطر را درباره تلاش بیهوده آمریکا و آغاز طرح حساب شده آن برای هدف قرار دادن بسیج مردمی به صدا درمی آورد.» وی از نخست وزیر عراق خواست «در برابر این گونه طرح ها بایستد و افرادی را که با آنها در شناسایی پایگاههای بسیج مردمی همکاری می کنند، بازخواست کند.»
شماری از فرماندهان بسیج مردمی پنجشنبه اعلام کردند بین بخشی از نیروهای بسیج مردمی و نیروهای آمریکایی که نزدیک مرزهای عراق و سوریه مستقر هستند، تنش هایی ایجاد شد.
فرماندهان افزودند این قضیه پس از آن روی داد که نیروهای بسیج مردمی در یک پایگاه نظامی هوایی متروکه به نام پایگاه (اچ 3) مستقر شدند؛ پایگاهی که بسیج مردمی نام «شهید ابو رضا البلداوی» را بر آن نهاد و نیروهای آمریکایی برای در اختیار گرفتن آن تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی