تست تصادف رنج روور ولار با 5 ستاره ایمنی | فیلم


این خودرو که مهم‌ترین محصول لندروور محسوب می‌شود، بیش از 47 سال است که در بازار جهانی محبوبیت دارد و امروزه در مدل‌های مختلف با بدنه و توانایی‌های فنی گوناگون تولید می‌شود. همان‌طور که همیشه از این خودرو انتظار داریم، طراحی بدنه و کابین مدل‌های جدید نسبت به زمان خود بسیار خلاقانه و نوگرا است و نه‌تنها از دیگران الگو نمی‌گیرد، که مورد تقلید رقبا...

این خودرو که مهم‌ترین محصول لندروور محسوب می‌شود، بیش از ۴۷ سال است که در بازار جهانی محبوبیت دارد و امروزه در مدل‌های مختلف با بدنه و توانایی‌های فنی گوناگون تولید می‌شود. همان‌طور که همیشه از این خودرو انتظار داریم، طراحی بدنه و کابین مدل‌های جدید نسبت به زمان خود بسیار خلاقانه و نوگرا است و نه‌تنها از دیگران الگو نمی‌گیرد، که مورد تقلید رقبا هم واقع می‌شود. ولار خودروی جدیدی در سبد محصولات لندروور است که از نظر اندازه‌ی بدنه، بین ایووک (Evoque) و مدل اسپرت قرار می‌گیرد.

تست تصادف رنج روور ولار با 5 ستاره ایمنی | فیلم

ولار | تگ

هرچند ولار درظاهر بیرونی، کاملا به زبان طراحی این‌روزهای رنجروور وفادار بوده، در فضای داخلی انقلابی عمل کرده است و چشم‌ها را خیره می‌کند. نمایشگر لمسی ۱۰ اینچی اولین چیزی است که با آن مواجه می‌شویم. داشبوردی بسیار زیبا که در عین سادگی، مدرن و آرام‌بخش است و مهم‌ترین تفاوت آن با دیگر خودروهای امروزی، استفاده نکردن از کلیدها و دکمه‌های متعدد خواهد بود. نوگرایی رنجروور در چراغ‌های تمام LED با طرح موسوم به لیزرماتریکس و دستگیره‌های لمسی شبیه آنچه در استون‌مارتین دیده‌ایم، به اوج خود می‌رسد.

(۱۱۶)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت