گروسیان: مبعلی و بوستانی تیم را ارنج کردند/ روی گل مقصر بودم


گروسیان: مبعلی و بوستانی تیم را ارنج کردند/ روی گل مقصر بودم

دروازه بان استقلال خوزستان درباره دیدار با استقلال تهران صحبت کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی،

فرزین گروسیان در مورد شکست دو بر یک استقلال خوزستان مقابل استقلال، گفت: بازی خوبی بود. یک مقدار مشکل داشتیم و وضعیت سرمربی مشخص نبود. من روی گل مقصر بودم. می توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

وی در رابطه با اینکه وقتی می گوید یک مقدار مقصر بوده است بسیار خوب است چرا که فصل قبل شرایط بدی داشت، عنوان کرد: فشار روانی فصل قبل خیلی روی ما زیاد بود. باز هم من خودم را مقصر می دانم. البته امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. در مورد صحنه گل هم نمی توانم حرفی بزنم و ابتدا باید ببینم چه اتفاقی افتاده است.

گروسیان در مورد اینکه آیا سال قبل مشکل روحی داشته است و در یکی از برنامه ها به طور دائم آیتمی از اشتباهات او پخش می شد، گفت: بله عادل فردوسی پور من را سوژه می کرد و مردم همه به این مسئله می خندیدند. سال قبل هم برای تراکتورسازی خیلی توپ گرفتم اما به چشم نمی آمد. تراکتورسازی امسال به دروازه بان نیاز ندارد. سال قبل من با محرومیت ها و کمبود بازیکن خیلی فشار تحمل کردم. هواداران هم به من فشار آوردند. خیلی از مسائل را نمی خواهم بگویم اما اگر بحث را باز کنم آبروی خیلی از افراد می رود. البته این افراد رفتند و الان دیگر آنجا حضور ندارند.بهتر است دیگر به گذشته بر نگردم.

وی در مورد اینکه امروز تیم را کریم بوستانی ارنج کرد یا ایمان مبعلی، عنوان کرد: هر دو نفر با هم این کار را انجام دادند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج