گریز عقاب ها از شکست ؛ رستگاری شاگردان گتوزو در میلان در دقیقه 94…


میلان که با کمی چاشنی شانس در آستانه پیروزی برابر لاتزیو با تک گل کسیه بود، در دقیقه 94 دروازه خود را توسط کوره ا باز شده دید و 2 امتیاز مهم را از دست داد. اولین فرصت بازی در دقیقه 10 برای لاتزیو ایجاد شد اما ضربه پارولو روی پاس دیدنی آلبرتو با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 17 میلان صاحب بهترین بخت ممکن برای زدن گل اول شد اما...

گریز عقاب ها از شکست ؛ رستگاری شاگردان گتوزو در میلان در دقیقه ۹۴…

میلان در دقیقه 94 پیروزی برابر لاتزیو را از دست داد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۹
گریز عقاب ها از شکست ؛ رستگاری شاگردان گتوزو  در میلان در دقیقه 94…

دو تیم لاتزیو و آ ث میلان در هفته سیزدهم از رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند. که در نهایت دو تیم به تساوی ۱_۱ رضایت دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلان که با کمی چاشنی شانس در آستانه پیروزی برابر لاتزیو با تک گل کسیه بود، در دقیقه ۹۴ دروازه خود را توسط کوره ا باز شده دید و ۲ امتیاز مهم را از دست داد.

اولین فرصت بازی در دقیقه ۱۰ برای لاتزیو ایجاد شد اما ضربه پارولو روی پاس دیدنی آلبرتو با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

گریز عقاب ها از شکست ؛ رستگاری شاگردان گتوزو  در میلان در دقیقه 94…

در دقیقه ۱۷ میلان صاحب بهترین بخت ممکن برای زدن گل اول شد اما ضربه دیدنی چالهان اوغلو با بدشانسی به دیرک دروازه لاتزیو برخورد کرد.

دقایقی بعد لاتزیو در دهانه دروازه توسط چیرو ایموبیله به گل رسید اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

در اواخر نیمه اول ضربه پارولو از پشت محوطه با اختلاف کمی از بالای دروازه روسونری به بیرون رفت تا ۴۵ دقیقه نخست کم و افت خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

لاتزیو نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست روی همکاری ماروسیچ و ایموبیله به گل برسد اما ارسال عرضی ایموبیله از مقابل دروازه رد شد و هیچکس آن را قطع نکرد.

در دقیقه ۷۰ و روی ارسال بادلی، والاس در دهانه دروازه تا آستانه باز کردن دروازه میلان هم پیش رفت اما ضربه او با عکس العمل دیدنی دوناروما همراه شد.

گریز عقاب ها از شکست ؛ رستگاری شاگردان گتوزو  در میلان در دقیقه 94…

اما در دقیقه ۸۱ میلان به گل رسید. کالابریا با پاس مناسب کسیه را صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به والاس تغییر مسیر داده و وارد دروازه لاتزیو شد.

در ادامه لاتزیو برای جبران گل دریافتی تلاش زیادی کرد و در دقیقه ۹۱ می توانست با ضربه ایموبیله از درون محوطه به گل تساوی برسد اما دوناروما مانع شد.

اما لاتزیو در نهایت در دقیقه ۹۴ به گل تساوی رسید. کوره ا با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه بازی مساوی کرده و در نهایت روسونری با تساوی ۱-۱ در خانه لاتزیو متوقف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش