تفریح وحشتناک کارفرمای ژاپنی با کارمندش! +فیلم


تفریح وحشتناک کارفرمای ژاپنی با کارمندش! +فیلم

کارفرمای بیرحم ژاپنی در عملی غیرانسانی در یک جشن خصوصی برای تفریح کارمندش را مجبور به فرو کردن سرش در دیگ آب جوش کرد.

تفریح وحشتناک کارفرمای ژاپنی با کارمندش! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عمل غیرانسانی یک کارفرمای ژاپنی در یک جشن خصوصی در یک رستوران سوژه رسانه ها شد. این کارفرمای بیرحم کارمند 23 ساله خود را مجبور کرد تا در مقابل حضار سرش را در یک دیگ آب گرم جوشان فرو کند. هنوز هویت این کارفرما مشخص نشده است اما گفته می شود این کارمند در شرکتی با نام " MELM" که متعلق به این کارفرما بوده مشغول به کار بوده است. این حادثه در تاریخ 20 دسامبر 2015 رخ داد اما ویدئوی مربوط به آن اکنون منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی ژاپن شده است.

در ویدئویی که منتشر شده این کارمند را در یک رستوران نشان می دهد در حالی که روی زانوهای خود خم شده است مجبور می شود سرش را در یک دیگ آب جوش فرو کند. کارفرمای او نیز در حالی که دست چپش را در پشت سرش قرار داده و سر او را به داخل ظرف فرو می کند دیده می شود. در این ویدئو صدای چند نفر از خدمتکاران رستوران شنیده می شود که او را تشویق می کنند که سرش را زودتر وارد ظرف کند. در ادامه هنگامی که کارفرما سر این مرد را در داخل ظرف می کند صدای خنده و هلهله خدمتکاران رستوران شنیده می شود.

در تصاویری که پس از این ماجرا از این کارمند مرد منتشر شد او را در حالی که از ناحیه صورت دچار سوختگی شدید شده نشان می دهد. این کارمند در یک کنفرانس که وکیلش نیز حضور داشت گفت : " حدود 10 نفر در این شرکت مشغول بکار بودند که چند نفر از آنها از شرکای کارفرمای شرکت بودند. حدود 1 ماه طول کشید تا سوختگی های صورتم بهبود یابد. اکنون که یک دیگ پر از آب داغ می بینم یاد آن ماجرا می افتم و این برایم بسیار دردناک است. "
گفتنی است؛ این مرد جوان اکنون قصد دارد با کمک وکیل خود شکایتی را بر علیه کارفرمای سابقش مطرح کند.

انتهای پیام/

بلایی که کارفرمای شرور بر سر کارمندش آورد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403