کم‌رمق اما مردمی


کم‌رمق اما مردمی

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان با حضور در غرفه روزنامه شهرآرا درباره برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: معتقدم نمایشگاه باید محل نمایش کتاب و تازه‌های نشر باشد و خرید کتاب در...


شهرآرا آنلاین - حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان با حضور در غرفه روزنامه شهرآرا درباره برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: معتقدم نمایشگاه باید محل نمایش کتاب و تازه‌های نشر باشد و خرید کتاب در اصل بخش جانبی نمایشگاه باید باشد. در این رویداد باید بیشتر بحث ترویج کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، نویسندگان، مترجمان و انتشارات‌های قدیمی و همین‌طور نوپا انجام شود اما به نظر می‌رسدبه این وجه نمایشگاه‌ کتاب کمتر توجه می‌شود. او اظهار کرد: اگر مردم به خاطر شرایط اقتصادی نتوانند کتاب بخرند، کتابخانه‌های عمومی محیطی مناسب را فراهم کرده است که مردم کتاب را به امانت بگیرند.

وی با اشاره به بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: در این دوره نمایشگاه رمقی در آن نمی‌بینیم و شرایط برای حضور ناشران و فعالان قدیمی عرصه کتاب مهیا نیست.

با وجود این استقبال مردم از این رویداد بزرگ فرهنگی خوب است. اما امیدواریم شرایط اقتصادی کشور به نحوی پیش برود که این مشکلات در عرصه فرهنگ کمتر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...