محور سؤال نمایندگان از بطحایی


محور سؤال نمایندگان از بطحایی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش خبر داد. ]]>

محور سؤال نمایندگان از بطحایی
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از طرح سؤال تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
محور سؤال نمایندگان از بطحایی
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از طرح سؤال خود از سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، خبر داد و گفت: سوء‌مدیریت، رویکردهای ناصحیح و سیاسی، نگرش‌های جناحی به آموزش ‌و پرورش، انتصابات سیاسی در این وزارتخانه و وضعیت معیشتی فرهنگیان از مهم‌ترین محورهای این سؤال است.

وی با بیان اینکه نگرش‌های جناحی و سیاسی به مسائل آموزش ‌و پرورش در سال‌های اخیر سبب شده برخی مسائل بسیار مهم آموزش و پرورش فاقد نگرش جامع باشد، افزود: به دلیل نگرش‌های جناحی، مسائلی از جمله تربیت معلم، معیشت فرهنگیان، هدایت تحصیلی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و نیز عدالت آموزشی، وضعیت مناسبی ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش با تأکید بر اینکه نباید این وزارتخانه دچار سیاسی‌کاری شود، اظهار داشت: برخی از مدیران استانی با سیاسی‌کاری به کار گرفته شدند، حتی برخی مدیران مدارس و مناطق نیز با توجه به مسائل سیاسی انتخاب می‌شوند که این اقدامات آموزش و پرورش را سیاست‌زده کرده است.

حجت‌الاسلام سلیمی در پایان با بیان اینکه سؤال تعدادی از نمایندگان فردا، (6 آذر) در کمسیون آموزش مجلس بررسی می‌شود، خاطر نشان کرد: قرار است، محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای ارائه توضیحاتی در کمسیون آموزش حضور یابد.منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا