امروز بیداری اسلامی ثمره تفکر بسیجی است


امروز بیداری اسلامی ثمره تفکر بسیجی است

گروه سیاسی-رئیس دادگستری خراسان‌شمالی گفت: فرهنگ بسیجی، ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم بوده که امروز بیداری اسلامی در جهان ثمره تفکر بسیجی است.

امروز بیداری اسلامی ثمره تفکر بسیجی است

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام‌ اسدالله جعفری، رئیس کل دادگستری استان در اجتماع بسیجیان در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد با بیان اینکه فرهنگ بسیج، مقاومت در برابر ظلم و دشمن شناسی است، اظهارکرد: امروز استکبار جهانی در برابر این تفکر به زانو درآمده است.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز جهانگیر شده است، افزود: این تفکر از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و بیداری اسلام را در دنیا به دنبال داشته است.
جعفری با بیان اینکه بسیج تنها یک نهاد ساده نیست، گفت: بسیج فقط در حد قلمرو و یک سازمان تعریف نمی‌شود، بلکه بسیج یک فرهنگ و تفکر است.
وی ادامه داد: بسیج یک جریان فکری انقلابی، ریشه دار، عمیق و موثر است که به عنوان میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) شناخته می‌شود و در آن راهکارهای عبوراز مشکلات، چالش‌ها و همچنین صدور انقلاب نیز تعبیه شده است.
جعفری با ذکراینکه تفکر بسیجی، راهبرد اساسی کشور برای عبور از مشکلات، چالش ها و صدور انقلاب است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی منحصر به دوران دفاع مقدس و جنگ نیست، بلکه ورود بسیج به عرصه‌های سازندگی، علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی پیشرفت‌های چشمگیری را برای کشور به دنبال داشته است.
وی با بیان اینکه تدابیر امام (ره) در تشکیل این تشکل، مثال زدنی است افزود: این مهم میراث ماندگار ایشان است در حالی که در آن سال ها مخالفت هایی برای تاسیس این نهاد وجود داشت.
جعفری با اشاره به اینکه بسیج نهادی است که در تمامی حوزه ها نقش آفرینی کرده، گفت: بسیج نقش بی بدلیل و بی نظیری دارد و این مهم از برکات انقلاب است و امام خمینی (ره) به عمق راهبردی آن پی برده بودند.
انتهای پیام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا