کلاهبرداری به سبک تیموری‌ها!


تیموری ها یک خانواده هستند که به لطف عدم آگاهی رسانی کافی در جامعه و اشغال صدا سیما میلی توسط کم سوادها و کج نظرها و بیمسئولیتی دستگاه های نظارتی و البته طمع مردم مدتی است، در حال چاپیدن بخش عمده ای از جامعه هستند.

مدت طولانی است که هر روز شاهد تبلیغات گسترده فردی به اسم ماهان تیموری هستیم که خیلی فقیر و بدبخت بوده و یهو به خودش اومده و میلیاردر شده و گیر داده که رازشو با قیمت ۱.۵ تا ۵ میلیون تومان ما بگه ولی به راستی ماهان تیموری کیست؟ (این بررسی به دلیل کمبود وقت اجمالی است)

تیموری ها یه خانواده ان که به لطف عدم آگاهی رسانی کافی در جامعه و اشغال صدا سیما میلی توسط کم سوادها و کج نظرها و بیمسئولیتی دستگاه های نظارتی و البته "طمع" مردم مدتی است در حال چاپیدن بخش عمده ای از جامعه هستند.

فرد اصلی این فامیل برادر بزرگتر محسن تیموری جروکانی است که در سال ۱۳۹۲ با " سیدحسین عباس منش "(یکی دیگر از کلاهبردارهای قدیمی این حوزه) شروع به برگزاری همایش های ثروت برای مردم کردن البته به زودی محسن تیموری جدا شد و کسب و کار خودشو آغاز کرد . محسن تیموری جروکانی که این کسب و کار رو خیلی شیرین یافت همه فامیل رو وارد این کار کرد هر دو خواهر: مریم تیموری جروکانی و معصومه تیموری جروکانی و البته برادر کوچک تر محمدرسول که با نام هنری استاد ماهان تیموری در صدر جدول کلاهبردارهاست.

البته این فامیل دردانه های بیشتری رو تقدیم جامعه کرده ، پسر عمو محمدرضا تیموری و یکی دیگر از افرادی که تبلیغاتش خون همه مارو تو شیشه کرده استاد پریسا نصری شیجانی (عروس خانواده) !! با کانال ۵۰۰ هزار نفری و تبلیغات میلیونی

بر خلاف ادعای ماهان تیموری که خیلی بدبخت بوده،تحقیقات کوتاه من نشون میده این داستان به همراه بقیه اراجیفش فقط ترفندی است برای فروش بیشتر پکیج هاش.

تصویر برای زمانی است که ماهان تیموری بچه بود و بدبخت بود

درد این نیست که یه جماعت کلاهبردار، راه زندگیشون سرکیسه کردم مردم بدبخته، درد اینه که ابزارهای ملی هم در اختیار این هاست، جاهایی که آدمای درست حسابی راهی بهشون ندارن مثل صداوسیما که بارها ابزاری برای پررنگ کردن این افراد شدن.

این بررسی بخش های دیگری داشت مثل هزینه هنگفت روزانه ای که این فرد برروی تبلیغات تلگرام برای دیده شدن کانال۱میلیونیش میکنه وهمچنین تبلیغات اینستاگرامش وآیا دستگاه ناظری وجود داره دراون کشور فقط به ما بگه اینهمه پکیج فروخته،۲ تا از کسایی که میلیاردر شدن به جزخونوادت کیا بودن؟

هر روز داره به قدرت اینا افزوده میشه و هر روز برای متوقف کردن این افراد دیر تر از دیروزه ، امروز محسن تیموری سایت جالبی زده https://www.seminarema.com که توش برای خودش و خونوادش سمینار برنامه ریزی میکنه!!

شریکشون از سال ۹۳ دکتر مرتضی جاوید یا همون سلطان حافظه‌ی ایران ه!!که این فرد هم با وجودی که مدرک تحصیلات تکمیلی نداره خودشو دکترمعرفی میکنه،کنتورکه نمیندازه صاحاب هم نداره: خدایی روش آموزشی زبان انگلیسی وببین مرغ پخته خندش میگیره ولی این اختراش کرده!

دوستان اشاره کردن ته این رشته مربوط به ماهان تیموری و همه کلاهبردارنی که به دنبال میلیاردر کردن مردم هستن بخش مهم کارتون پینوکیو رو هم اضافه. واقعا باید دست کارلو کلودی نویسنده پینوکیو رو که ۱۳۵ سال پیش این کلاهبرداری ها رو هشدار داده بود بوسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه