سی وهشتمین دوره مسابقات نزاجا امروز در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، سی وهشتمین دوره مسابقات نیروهای پایور و وظیفه به میزبانی خمینی شهر در آستان امامزاده سید محمد در خمینی شهر برگزارشد.

جانشین گروه ۴۴ توپخانه ارتش اظهار داشت: داشتن یک زندگی معنوی لازمه اش انس با قرآن است ؛فراگیری علوم قرآنی مقدمه عمل به بطن قرآن است و اگر این انس به همراه عشق باشد افضل عبادات است.

نورالله نظر خانی با بیان اینکه امروز یکی از افتخارات ارتش آن است که در مسیر قران و تعالی معنوی گام بر می دارد افزود:اگر امروز ارتش زمینی به عنوان یک قدرت بازدارنده در منطقه مطرح است به دلیل همین رشد قرآنی است و لذا برگزاری این مسابقات افتخار ماست.

مسئول دارالقرآن نیروی زمینی ارتش با تبیین و تشریح آیین نامه مسابقات گفت: مسابقات طی سه روز تا ۷ آذر در بین نیروهای پایور و وظیفه در رشته های حفظ کل ۲۰جزء،۱۵ جزء، ۱۰جزء۵و۳جزء، ترتیل و مفاهیم و اذان بین ۳۰۰شرکت کننده انجام خواهد شد و نفرات برتر مسابقه به مرحله بعدی که ۱۱آذرماه در اردبیل برگزار می شود به رقابت خواهند پرداخت.

محمدرضا کشتگر بیان کرد: همچنین محفل انس با قرآن با همکاری دارالقرآن اهل البیت (ع)فرداشب در مجموعه دارالقرآن با شرکت عموم مردم برگزار خواهد شد .

به گزارش موج ، در این برنامه که همزمان با پخش زنده از شبکه قرآن سیما ورادیو قرآن همراه است قاریان بین المللی از جمله حمیدرضا نیکدستی وحق شناس به تلاوت می پردازند و نابغه قرآنی علیرضا چراغی نیز اجرای برنامه خواهد داشت.