اجتماع بزرگ 5 هزار بسیجی در بیرجند


اجتماع بزرگ 5 هزار بسیجی در بیرجند

اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور 5 هزار نفر از نیروهای بسیج بیرجند در حسینیه جماران این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، در این اجتماع بسیجیان بار دیگر با آرمانهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم اجتماع بزرگ 5 هزار بسیجی در بیرجندانقلاب تجدید میثاق کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در این مراسم گفت: امروز بسیجیان برادر و خواهر از اقشار 22 گانه اعم از کارمند، دانشجو، طلبه و روحانی، کارگر، پزشک و مهندس در قالب سازمان مشخص شده اقتدار خود را به رخ دشمنان می کشند.

صادق‌ احمدی افزود: بسیجیان با افتخار اعلام میکنند که مانند 40 سال گذشته با تبعیت از ولی فقیه در تمام صحنه‌های دفاعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی انقلاب اسلامی حضوری مقتدر و هوشمندانه دارند و آماده هستند.

وی با بیان اینکه بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با ستمگران است گفت: بسیجیان تمام وجود خود را وقف اسلام کرده‌اند و از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیروی می کنند.

فرمانده سابق سپاه علی بن ابی طالب قم نیز با ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان گفت: بسیج، سازمان مقدسی است که از همان ابتدای انقلاب تا کنون در برابر جریان های معاند ایستاده است.
سردار احمدی با اشاره به سخنان رهبر افزود: شگفت آورترین پدیده ای را که حضرت امام (ره) بعد از انقلاب در ایران رقم زدند، تشکیل سازمان بسیج بود.
نظیر این اجتماع در دیگر شهرستانهای استان نیز برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط