استان مرکزی قهرمان مسابقات المپیاد هاکی شد


استان مرکزی قهرمان مسابقات المپیاد هاکی شد

ایلام - ایرنا - تیم هاکی پسران استان مرکزی روز دوشنبه با پیروزی در دیدار نهایی، قهرمان مسابقات هاکی پسران استعدادهای برتر کشور به میزبانی استان ایلام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار نهایی مسابقات هاکی استعدادهای برتر کشور ظهر امروز دوشنبه در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام بین تیم های استان مرکزی و کرمانشاه برگزار شد که در این بازی تیم هاکی پسران استان مرکزی با یک گل نماینده کرمانشاه را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد.
نمایندگان اصفهان و ایلام نیز در دیدار رده بندی این رقابت ها به مصاف هم رفتند که میزبان با یک گل به پیروزی رسید و مقام سوم مسابقات المپیاد هاکی استعدادهای برتر کشور را کسب کرد.
300 نفر از پسران هاکی باز 12 تا 15 سال در قالب 20 تیم از مناطق مختلف کشور در رقابت های هاکی پسران استعدادهای برتر کشور از روز چهارشنبه هفته گذشته تا امروز دوشنبه ( 30ابان تا پنجم آذر ) در شهر ایلام به رقابت پرداختند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات از 30 ورزشکار پیشکسوت ایلامی رشته هاکی تقدیر شد.
ابوالفضل یوسفی سرمربی تیم ملی هاکی و مسعود بهلولی مربی تیم ملی هاکی در جریان برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال این رقابت ها با حضور در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام به ارزیابی بازی و بازیکنان پرداختند.
هاکی از رشته های فعال، مدال آور و مطرح استان ایلام است .
تیم هاکی آقایان ایلام تاکنون یک قهرمانی در المپیاد ایرانیان، یک مقام سومی لیگ برتر، و سه دوره قهرمانی پی در پی قهرمانی نوجوانان را کسب کرده است.
7180/6034

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403