فیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش به حرف بد گذشتن به وی در ایران


فیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی به حرف های کارلوس کی روش در مورد بد گذشتن به وی در ایران به شدت انتقاد کرد . مصاحبه های کارلوس کی روش و صحبت های نابخردانه اش بارها و بارها موجب آزردگی خاطر ایرانیان شده است . مصاحبه اخیر کارلوس... نوشته فیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش به حرف بد گذشتن به وی در ایران...

فیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی به حرف های کارلوس کی روش در مورد بد گذشتن به وی در ایران به شدت انتقاد کرد .

مصاحبه های کارلوس کی روش و صحبت های نابخردانه اش بارها و بارها موجب آزردگی خاطر ایرانیان شده است .

مصاحبه اخیر کارلوس کی روش در مورد بد گذشتن به وی در ایران و صحبت های خانواده و دوستانش مبنی بر دلیل حضورش در ایران به شدت مردم ایران را از غرور و تمسخر سرمربی فوتبال ایران آزرده کرده است .

لیلا اوتادی بازیگر زن ایرانی نیز همانند سایر مردم ایران با شنیدن صحبت های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ناراحت شده و نارحتی خود را با دیدن عکس کارلوس کی روش در برنامه ای در تلویزیون ابراز کرد .

فیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش به حرف بد گذشتن به وی در ایرانفیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش به حرف بد گذشتن به وی در ایران

لیلا اوتادی با بیان صحبت های بی خردانه کارلوس کی روش بیان کرد که اگر در ایران به وی خوش نمیگذشت ایران را قطعا ترک میکرد .

انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش بسیار جالب توجه بود و مورد توجه رسانه ها قرار گرفت که ما در این مطلب از کلیپ هنرمندان ، فیلم نظر لیلا اوتادی در مورد کارلوس کی روش را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

فیلم انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش را مشاهده میفرمایید :

دانلود کلیپ انتقاد لیلا اوتادی از کارلوس کی روش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه