احتمال منتفی شدن انتقال ستاره ریورپلات به رئال


احتمال منتفی شدن انتقال ستاره ریورپلات به رئال

اسکیل پالاسیوس، هافبک آینده دار ریورپلات مورد توجه رئال قرار گرفته و گفته می شد روز گذشته انتقال او رسمی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش ابتدا نشریه مارکا بود که خبر از این انتقال داد. خبری که خیلی زود توسط ریورپلات تکذیب شد اما دونوفریو، رئیس باشگاه ارژانتینی کمی بعد تایید کرد که مذاکراتی بین بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال با انزو فرانچسکولی، مدیر اجرایی ریور ضورت گرفته و پالاسیوس از نیم فصل دوم برای رئال به میدان خواهد رفت.

احتمال منتفی شدن انتقال ستاره ریورپلات به رئال

قرار بود روز گذشته و پس از بازی برگشت فینال لیبرتادورس، این انتقال رسمی شود اما لغو بازی فینال به دلیل حمله هواداران ریور به اتوبوس حامل بازیکنان بوکا باعث شد تا مذاکرات طرفین متوقف شود.

قرار است فردا در مورد تاریخ و زمان برگزاری بازی برگشت تصمیم گیری شود و گفته می شود که شنبه دو هفته دیگر، محتمل ترین زمان برای برگزاری بازی خواهد بود.

باشگاه ریور به رئال اعلام کرده است که تا پیش از برگزاری این بازی، امکان توافق بر سر انتقال پالاسیوس وجود ندارد و طبق ادعای منابع اسپانیایی این تاخیر ممکن است رئال را از جذب ستاره آینده دار ریور منصرف کند. گذشته از همه اینها ریور در صورت قهرمانی، راهی جام جهانی باشگاه ها در امارات خواهد شد و احتمالا برگزارکننده بازی فینال با رئال خواهد بود و این مساله نیز بار دیگر باعث تاخیر در روند مذاکرات می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...