دو خودرو شاسی بلند چینی به ایران رسیدند+عکس


رکنا: شاهین خدامی قائم مقام یک شرکت خودروساز در نشست خبری خود با اعلام اخذ مجوز از وزارت صمت برای تولید دو خودروی جدید خبر داد و گفت: با همکاری شرکت بی‌سو چین دو محصول T3 و T5 را مونتاژ و به بازار عرضه خواهیم کرد.

خدامی در خصوص همکاری با سوباروی ژاپن گفت: برای تولید خودروی ژاپنی در ایران به تفاهم رسیدیم، اما با شروع تحریم‌ها این شرکت از ادامه همکاری خودداری کرد و در حال حاضر تولید خودروی ژاپنی منتفی شده است.

وی ادامه داد: این خودرو‌ها در ابتدا به صورت اسکی‌بی با داخلی سازی هفت درصد به بازار Store عرضه خواهد شد و سپس تا پایان سال به ۲۰ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به قوانین وزارت صمت در خصوص میزان داخلی‌سازی خودرو گفت: با همکاری شرکت چینی ظرف مدتا کوتاهی این عدد را به ۴۰ درصد خواهیم رساند، زیرا قطعه‌سازان ایرانی توانستند کیفیت مورد تایید شریک چینی را تامین کنند. این دو خودرو توانسته‌اند پنج ستاره ایمنی و کیفیت را اخذ کنند و با توجه به آبشن‌های بسیار و قیمت مناسب پیش بینی می‌کنیم مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

محصول T۳ با قیمت ۹۰ میلیون تومان و خودروی T۵ را با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان پیش فروش می‌شود. پیش بینی شده است خودروی T۳ در نهایت در بازه قیمتی ۱۸۰ میلیون تومان و T۵، ۲۵۰ میلیون تومان عرضه شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی