تفاهم نامه‌ دوجانبه‌ی تقویت برنامه‌های آموزشی کانون‌های مساجد استان زنجان امضا شد


تفاهم نامه‌ دوجانبه‌ی تقویت برنامه‌های آموزشی کانون‌های مساجد استان زنجان امضا شد

تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان و موسسه آموزشگاه علمی برهان در راستای تقویت برنامه‌های آموزشی در کانون‌های مساجد استان زنجان امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای تقویت، برنامه‌ریزی، کیفیت‌بخشی و نظارت بر برنامه‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و تحقق اهداف و برنامه‌های اسناد بالادستی و قوانین موجود و به منظور بسترسازی برای توسعه منابع انسانی در راستای دستیابی به اهداف کلان برنامه‌های آموزشی تفاهم نامه‌ی دوجانبه‌ای بین دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و موسسه علمی آموزشی برهان منعقد شد.

در این تفاهم نامه یک‌ساله بر همکاری‌های لازم بین طرفین در راستای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تاکید شده است.

در تفاهم دوجانبه مذکور مشاوره تحصیلی و انگیزشی برای دانش آموزان به صورت رایگان، ارائه کتاب‌های خیلی سبز با تخفیف 22 درصدی برای دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی که سهم کانون در قبال معرفی اعضا 5 درصد به ازای هر کتاب می باشد، برگزاری آزمون‌های خیلی سبز در مقاطع هفتم، هشتم و نهم با تخفیف 25 درصدی برای دانش آموزان که سهم کانون درقبال معرفی اعضا 10 درصد به ازای هر نفر می باشد، کلاس‌های تقویتی و کنکوری از مقطع سوم ابتدایی تا دوازدهم با تخفیف 20 درصدی برای دانش آموزان که سهم کانون در قبال معرفی اعضا 10 درصد به ازای هر نفر است به عنوان تعهدات موسسه آموزشی برهان اعلام شده است.

در این تفاهم نامه همکاری با موسسه جهت اجرای تفاهم نامه، استفاده از ظرفیت مکانی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان و ابلاغ تفاهم نامه به تمام کانون‌های مساجد استان برای همکاری و بهره گیری از مفاد تفاهم نامه از تعهدات دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اعلام شده است.

این تفاهم نامه به امضای حجت الاسلام یارمحمدی سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان و خالقی مدیرآموزشگاه علمی آموزشی برهان زنجان رسید./

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها