استاد بین الملل قرآن گفت:از هرطریقی که می توانند با قرآن رابطه برقرار کنندوازاین مائده آسمانی بهره مند شوند.

غلامرضا شاه میوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از خمینی شهر، اظهار کرد: در خمینی شهر ۶ سال قبل به صورت ماهانه جلساتی داشتیم که به دلایلی در آن وقفه ایجاد شد واکنون به همت جامعه حافظان وقاریان هر دوهفته یک بار در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد:این جلسات برای رفع اشکال تجوید و قرائت و بالابردن سطح قاریان برادر شهرستان است وحضور خواهران نیز بلامانع است.

این استاد بین المللی قرآن گفت:در بین شهرستانهای استان خمینی شهر یکی از شهرهای مطرح است که هم خواهران وهم برادران رتبه های خوبی کسب کرده اند وطی چند سال اخیر جامعه حافظان وقاریان برنامه های خوبی مدون کرده اند که در آینده درخشش آن آشکار خواهد شد.

وی افزود: با برنامه های روتینی که در مهد قرآن برگزار می شود برگزاری کرسی تلاوت بیشتر در حوزه تخصصی کار می کندو به رفع اشکال می پردازد.

غلامرضاشاه میوه با بیان این مطلب که هر انسانی می تواند با قرآن انس داشته باشد وقالب آن فرقی نمی کند،افزود: ممکن است کسی صدای خوبی نداشته باشد ولی در بحث مفاهیم بسیار موفق باشد یا در رشته ترتیل شرکت کند.

وی هم چنین به نوجوانان و جوانان توصیه کرد: از هرطریقی که می توانند با قرآن رابطه برقرار کنند وازاین مائده آسمانی بهره مند شوند.

استاد بین المللی قرآن در ادامه باعنوان این مطلب که در کشور ما در مسابقات قرآن اوقاف که در رشته های حفظ وقرائت و مفاهیم برگزار می شود در رشته مفاهیم ۴۰۰هزار نفر شرکت کننده دارد از روند کار جامعه حافظان وقاریان شهرستان خمینی شهر اظهار رضایت نمود ودر پایان از مسئولین بهبود وضع اقتصاد ومعیشت مردم را خواستار شد.