32 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد


32 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یک گاو داری و دستگیری یک متهم در این استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سردار رضا بنی اسدی فر افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان کرمان با تلاش شبانه روزی در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از دپوی سوخت قاچاق و فعالیت فردی در تهیه و توزیع سوخت آگاهی یافتند.
وی بیان کرد: با شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در حاشیه جنوبی شهر کرمان ماموران انتظامی موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی، 31 هزار لیتر نفت سفید و هزار و 100 لیتر گازوئیل و در مجموع 32 هزارو 100 لیتر انواع سوخت قاچاق را که در زیر زمین دپو شده بود، کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری یک نفر متهم بیان کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود اظهار داشت که قصد انتقال سوخت را به استان های جنوبی داشته است.
وی ادامه داد: طی بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان،ارزش ریالی محموله نفتی کشف شده، بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است.
سردار بنی اسدی فر تاکید کرد: برخورد با قاچاقچیان سوخت در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان می توانند هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
استان کرمان به دلیل نزدیکی به مرزهای شرقی حل تردد و ترانزیت قاچاقچیان مواد مخدر و سوخت است.
7437/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟