راه‌اندازی اولین صندوق کلان غیردولتی/ از اول مهر هیچ پایان نامه‌ای تأیید نمی‌شود/ پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تصویب شده است


راه‌اندازی اولین صندوق کلان غیردولتی/ از اول مهر هیچ پایان نامه‌ای تأیید نمی‌شود/ پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تصویب شده است

طهرانچی گفت: برای گسترش بحث پژوهشی اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس راه اندازی می‌شود. به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.yjc.ir/fa/sicence/168) گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان...

راه‌اندازی اولین صندوق کلان غیردولتی/ از اول مهر هیچ پایان نامه‌ای تأیید نمی‌شود/ پذیرش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تصویب شده استطهرانچی گفت: برای گسترش بحث پژوهشی اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس راه اندازی می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم رونمایی از طرح پایش که صبح امروز در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره وضعیت پایان نامه‌ها گفت: از اول مهر آینده هیچ پایان‌نامه‌ای تأیید نمی‌شود مگر آن که در سامانه ثبت شده باشد.

وی درباره صندوق علم و فناوری دانشگاه آزاد در بورس اظهار کرد: پژوهش بحث جدیدی است و به دنبال تأسیس معاونت فناوری و نوآوری و مجموعه فعالی برای به ثمر نشستن ایده‌های پژوهشی هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه پژوهش‌ها باید تجاری سازی شوند، گفت: به کمک شتاب دهنده‌ها به دنبال این هستیم که پژوهش‌های نوآوری تبدیل به محصولات تجاری شوند.

همکاری مدیریت قبلی صندوق نوآوری و شکوفایی مناسب نبود

طهرانچی با بیان اینکه مدیریت قبلی صندوق نوآوری و شکوفایی همکاری لازمی را انجام نمی‌داد، اظهار کرد: علی رغم بودجه خوبی که در اختیار مدیریت قبلی صندوق نوآوری و شکوفایی قرار داشت اما آنها همکاری لازم را با ما نداشتند و امیدوار هستیم که با تغییر سیاست‌ها در دوره جدید آقای وحدت این مشکلات برطرف شود.

اولین صندوق غیردولتی در بورس راه اندازی می‌شود

وی با اشاره به صندوق علم و فناوری در بورس گفت: اولین صندوق کلان غیردولتی در بورس راه اندازی می‌شود و اکنون در راه تخصیص بودجه قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد درباره آخرین وضعیت داوطلبان علوم پزشکی اظهار کرد: وضعیت داوطلبان علوم پزشکی به پایان رسیده است و تنها 10 درصدی که خود نپذیرفتند وارد رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد نشدند.

طهرا‌چی افزود: با نظارت مجلس، سازمان بازرسی کشور، وزارت علوم و بهداشت مسیر طولانی و منطقی برای رعایت عدالت و انصاف دارند.

کاهش تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

وی درباره تکمیل ظرفیت این دانشگاه بیان کرد: امسال تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 50 هزار کمتر بوده است و با همکاری که میان دفتر گسترش آموزش عالی انجام گرفته ، تکمیل ظرفیت امسال تصویب شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج