شکست بانوان فوتبال ایران مقابل ازبکستان


شکست بانوان فوتبال ایران مقابل ازبکستان

شفقنا – تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ساعتی پیش در دیدار برابر بانوان ازبکستان به میدان رفت و در نهایت با شکست این بازی را به پایان رساند. به گزارش شفقنا ورزشی ، از رقابت های فوتبال بانوان رقابت های آسیای مرکزی(کافا) امروز تیم ملی بانوان ایران در دومین بازی خود برابر تیم ملی ازبکستان قرار گرفت اما در نهایت […]

شکست بانوان فوتبال ایران مقابل ازبکستان

شفقنا – تیم ملی فوتبال بانوان ایران، ساعتی پیش در دیدار برابر بانوان ازبکستان به میدان رفت و در نهایت با شکست این بازی را به پایان رساند.

به گزارش شفقنا ورزشی ، از رقابت های فوتبال بانوان رقابت های آسیای مرکزی(کافا) امروز تیم ملی بانوان ایران در دومین بازی خود برابر تیم ملی ازبکستان قرار گرفت اما در نهایت با شکست دو بر یک به کار خود خاتمه داد.

این دیدار که از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شد سه گل به همراه داشت که هر سه گل آن در نیمه اول بازی به ثمر رسید. در ابتدا این ازبکستانی ها بودند که توانستند از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۹ دروازه ایران را باز کنند اما در دقایقی و در حالی که هنوز نیمه اول به پایان نرسیده بود بازیکنان ایران توانستند دروازه حریف را باز کنند و جالب اینکه گل ملی پوشان ایران نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

این گل را البته نمی توان پایان نیمه اول این دیدار دانست چرا که در دقیقه ۴۳ باز هم این تیم میزبان بود که توانست از اشتباه بازیکنان ایران نهایت استفاده را ببرد و با ضربه ای دقیق گل برتری خود را وارد دروازه ایران کند.

پس از آغاز نیمه دوم نیز حملات بازیکنان ایران در نهایت برای آنها گلی در بر نداشت تا در نهایت بازی با همان سه گلی که در نیمه اول به ثمر رسید به پایان برسد. نکته ویژه در این باره اینکه در آخرین دقایق بازی نیز یکی از بازیکنان تیم ایران از زمین اخراج شد تا در نهایت تیم ملی با یک یار کمتر از حریف بازی خود را به پایان ببرد.

ورزش سه نوشت: تیم ملی فوتبال بانوان ایران که در این دوره از بازی ها چند بازیکن از تیم ملی بزرگسالان را به همراه دارد در اولین بازی خود موفق شد تیم افغانستان را با ۶ گل در هم بکوبد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!